ThomasM_InnleggNO Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Andre som har problemer med første brettet ? Siterer andre som sliter med nøyaktig det samme "im having problems every time the btr blows up its sais your actions have killed your team itssss sooo anoying wats goin? on! " When I am on the first mission after killing Castro I can not get past the BTR part of the mission. Whatever I do it says "my actions caused my team to be killed". Anyone else getting this problem? When I am on the first mission after killing Castro I can not get past the BTR part of the mission. Whatever I do it says "my actions caused my team to be killed". Anyone else getting this problem? Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Kunne ikke tenke deg å bruke en annen formulering som ikke spoiler spillet? Er noen av oss som enda ikke har spilt igjennom campaign. Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Mp lagger ikke hos meg, etter å fullt noen tweaks på steam forumet, helt smooth nå, level 20 har jeg blitt, måtte ta en pause Care to share? MP er en lagfest uten like her i huset. SP kjører smooth though. Om noen av dere der ute har problemer med SP, at den lagger fælt på videoene og krasjer når du skal begynne å spille er det veldig mange som har problemer med CPUen. Den fyker opp i 100% og krasjer. Bare sånn btw Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Mp lagger ikke hos meg, etter å fullt noen tweaks på steam forumet, helt smooth nå, level 20 har jeg blitt, måtte ta en pause Kan du linke meg? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Den fixen som er på Steam forumet er bare tull. Det disabler absolutt ALT utenom Microsoft program. Treyarch postet det for å utelukke 3rd party program som gjør at spillet ikke funker. Vil disable isåfall antivirusen din, firewallen og alt mulig annet. Spillet trenger en heftig patch for å si det mildt. Jeg er så pissed off nå at jeg har ikke ord engang. Jeg takler som regel en del bugs men nå har jeg RAGE. Jeg trenger en boksesekk og det fort ................ Bruker 15 minutt på å joine en server, og kommer inn så sitter det 10 folk der mens serveren timer ned til uendelig. Ingen som skjønner noe, serveren har bare hengt seg selv tydeligvis. Endelig får joinet en server så er det som regel lag spikes og plutselige fps drops av og til. Multitasker du så vil menyen og alt hakke i 1fps i ca 10 sekund før alt blir normalt igjen. Game invites funker ikke og kan heller ikke finne venner og hvor dem spiller hen. Serverbrowsern bruker også flere minutt på å refreshe alle serverne. Eneste stabile jeg har funnet sålangt er Zombie Mode. Digger spillet men det ovenfor må fikses, er så mange irritasjonsmomenter. Og så har du legendariske "Downloading Settings" hvilke settings ? Du kan få det plutselig i menyen til og med. WTF er det den skal laste ned hele tiden ? Har lyst å hyle og skrike og slå noen .... Sorry jeg MÅTTE bare få ut irritasjonen her ....helvete og faen og faen !!!!! Ja og så har du egen server som du har kjøpt så vil du mest sannsynlig ikke finne den, men du tenker "Ja men jeg har console i spillet her!! Hurra !!" Problemet er at dem har fjernet connect kommandoen så du kan ikke joine på IP !!! VRÆL Endret 9. november 2010 av Avean Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Spiller igjennom kampanjen på veteran og må si at jeg hater Aien som er på laget. Vil heller ha masseproduserte russere en "elite soldater" fra USA nå. Multiplayeren derimot, briljerer. 78/18 på en runde med Demolition. Ikke har jeg egne killstreaks en gang. (fikk hunder og chopper i care package) Lenke til kommentar
pvtstorm Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Leste litt på Steam-forumet og gjorde så en endring i config_mp-fila (programfiler/steam/steamapps/common/call of duty black ops/players), og har etter det spilt 3 runder med betydelig mindre lag. r_glow_allowed endret fra 1 til 0. Endret 10. november 2010 av Thor_F Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Er det noen som har fått spille Wager Match? Når jeg prøver å browse etter den type game mode, så får jeg bare opp 7-8 servere der alle er ALLTID fulle. Skal liksom 80000 spillere krangle om 48 ledige plasser? Og ja, jeg har selv fikset lagget og FPSdrop i configfilen. Foreløpig ser det ut som det er mange som rager ganske hardt, men etter at Treyarch kommer med en eventuell patch, så vil alt være rosenrødt igjen. Har foreløpig heller ingen kommentarer i forhold til overpowered våpen, perks eller andre momenter, så jeg sier at fremtiden ser lys ud. Vær tålmodige folkens Lenke til kommentar
Exia Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Spillet kom ut i går, dere må ha litt tålmodighet Kommer nok en fiks snart. Lenke til kommentar
sultenape Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hvordan legger man inn egne sanger i black ops slik at man hører på det når man spiller? Jeg spiller på Ps3 Lenke til kommentar
worthy Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Spillet kom ut i går, dere må ha litt tålmodighet Kommer nok en fiks snart. Jeg føler jeg blir så mektig provosert når folk absolutt skal godta noe som burde vært fikset i en beta, det er latterlig at blandt annet max_rate på servere er satt til 5000 og ikke kan settes opp til 25000 som er standard i PC configen. Det er også latterlig at de ikke stress-testet spillet slik at browser problemet ville blitt fikset. Vi lever i 2010, ikke 1998, slike småfeil som dette burde bli fikset lenge før release. En annen ting som er også meget irriterende er mouse-smoothingen som er på i spillet, men ikke kan skrues av på noen måte. Dette er kanskje den mest latterlige launchen siden BFBC2. Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg er helt enig med deg. Etter denne laggy launchen er jeg spent på hva Treyarch kommer til å si til mediene. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Tror dere bør være fornøyde med at de i det hele tatt har laget Black Ops.. Selv om det er en latterlig launch. Angående det med mouse smoothingen, så kommer det sikkert. Har ikke sett etter det i cfg, men kan muligens være der. Hatt det veldig gøy med r_lod.... instillinger. Føler meg nesten som en cheater Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Han community manageren til treyarch virker som en ny fourzerotwo. Bare fjas på twitter og svarer ikke på ett eneste teknisk spørsmål. Siste twitteren hans var: Look who's ranked 25th in the world on "Five" in #CODBlackOps Zombies =) (High Score not Rounds). http://twitpic.com/35ito7 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Meh. Multiplayeren var som forventet veldig lik de forrige. Kommer til å spille det med venner, men aldri ellers. Prøver å spille meg gjennom singleplayer nå før jeg begynner på Undead Nightmare og glemmer at jeg brukte 500kr på det. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Liker ikke å si det, men vurderer faktisk å gå til innkjøp av dette (en key for 350 er ikke så altfor galt). Grunnen til at jeg vurderer det er enkelt og greit at man kan velge server selv. Det har ALT å si. Å kunne velge low-ping servers og map er elsk (skulle bare mangle altså) Meen tror je velger til de får patcha vekk problemer. Straks eksamenstid anyways Lenke til kommentar
Avean Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Spillet lider av alvorlige fps drop . Er skikkelig ille til tider. Er på GTX 470 og fps er mellom 50-60 average men når du er i kamp så klikker alt. Plutselig i 20 fps. Du ser det på killcam også. Animasjonene starter og slutter brått, er tydelig serverlagg som påvirker fps også. Er jævlig. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Sikkert cpu'en din som påvirker fps lagget De fleste med dual core kjører 100% hele tiden. og lav ram. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Har nå 8GB med minne og 3.4 ghz quad så burde nå seriøst ikke være så kravstort. Tviler det har noe med hardware siden alle opplever det, må være serverlag som påvirker det. Det henger og plutselig speedes spillet opp igjen. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 JD_2020 Hello World. We're here, working. We will patch all platforms, as always. I'll have info of substance once we catch our breath. #ItsBeen1Day "itsbeen1day" hva faen slags patetisk CM er han? Sitter først å skryter av å spille Zombie Mod istedenfor å gi info, så kommer han med det søppelet der? Nei fy faen han kan seriøst sette seg der dassen skal stå å svelge litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå