Gå til innhold

Anbefalte innlegg

cod7editedforrumorpost580px.jpg

Som mange har spådd har det nå blitt bekreftet at et nytt call of duty er på vei, med handling satt til Vietnam og Vietnamkrigen. Dette har blitt delvis bekreftet av Activision og spillet vil komme i November.

Artikkel fra Gamereactor.no:

Til tross for rungende høye salgstall av Call of Duty: Modern Warfare 2 har denne uken vært fylt med rykter om en oppfølger i anmarsj.

CVG hevdet nylig at Call of Duty 7 skal være klar for lansering i november. Spillet vil bli satt mot slutten av 1960-tallet under Vietnam-krigen, og har allerede skapt glede hos fansen.

De la til at spillet vil bli satt under Vietnam-konflikten, der de låner stort fra filmklassikerne Apocalypse Now og Platoon.

Det er ennå ikke klart hvilket studio som får ansvaret for oppfølgeren, men Treyarch har uttalt at spillet uansett vil stå klart til gavesesongen. Activision skal føle seg trygg på novemberlanseringen, og mener spillene kan toppe julesalget i år også.

Link til nyhet

Liten nyhet fra DigitaleBattle.com:

t’s been rumored that Call of Duty 7 will be released during the 2010 holiday season, but if we know Activison well, and we think we do, there will definitely be a new Call of Duty game this holiday season. Furthermore, it’s rumored that the game will be set in Vietnam. Yep, ‘nam!

Link til nyhet

Nyhet fra Joystiq.com:

According to a "senior UK trade source" who allegedly spoke with CVG, the next Call of Duty game from Treyarch will be set in Vietnam and arrive at retailers this November. "It's going to be November again - just as with World At War and Modern Warfare 2," the source was quoted as saying.

We heard as much back in May of last year, when Treyarch was said to be looking for "Vietnam War era tunes." Add to that the fact that Activision's Noah Heller explicitly said Treyarch would no longer be working on WWII-based Call of Duty games and you've got yourself a more reasonable sounding rumor. We've asked Activision for comment and will keep you updated as we hear more.

Link til nyhet

Tråden oppdateres!

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper bare de går inn for å skape en klaustrofobisk jungelopplevelse og ikke bare slossing i en skog. Jeg vet at ikke alt i Vietnam skjedde i jungelen, men det er det den krigen er mest kjent for så derfor vil jeg tro mesteparten av spillet vil foregå også. Savner en skikkelig jungel i spill.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke spilt Crysis, da jeg ikke ha en PC som kan kjøre det og ikke kommer jeg til å kjøpe en heller. Far Cry 2 droppet jeg etter jeg hørte folk sa det var repeditivt og at fiendene kunne seg deg i en busk i en jungel fra en kilometers avstand.

Lenke til kommentar

FC2 har sin andel feil og mangler (alt for hurtig respawning av veiposter er en av de verste), men de allseende fiendene er fryktelig overdrevet.

Sniperne har akkurat samme killradius som du har, men lang trangere synsvinkel. Om en blir drept på samme sted gjentatte ganger, så er det kanskje på tide å ta en annen vei.

De eneste som var skikkelig irriterende var gærningene med bombekasterne. Da var det bare å løpe når man hørte lyden. Men siden det ikke er mer en en håndfull av dem i løpet av hele spillet, er det ikke vanskelig å unngå dem.

Men støtter ønsket om klaus i tett skog.

Lenke til kommentar
Det er ennå ikke klart hvilket studio som får ansvaret for oppfølgeren, men Treyarch har uttalt at spillet uansett vil stå klart til gavesesongen.
For en merkelig setning. Treyarch lager selvfølgelig CoD7, og Activision er utgiver, så hva er det som er uklart om ansvaret?
Lenke til kommentar

Hvorfor er det såklart at Treynarch lager cod7? Infinity ward skapte cod serien og det er dem som lagde cod mw1/2. Dessuten leste jeg en plass at en tredje skaper skal på banen...muligens skaperene av Left for dead uten at jeg kan bekrefte noe som helst...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kommer til å bli helt rastløs hvis CoD 7 blir Vietnam, fordi jeg gleder meg til fortsettelsen av MW2. Hva skjer med Soap og Price, gleder meg til hvordan det blir ^^

Håper inderlig at de fortsetter med Nazi Zombies.

Nazi zombiene er faen meg skumle! Tørr ikke spille mot dem alene xD Akkurat som Juggernaut i Spec-Ops på MW2.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...