Gizmo_InnleggNO Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 fikk spillet wolfenstein litt før jul og det funka helt perfekt. igår når jeg endelig hadde tid til å sette meg ned å spille igjen fant jeg ut at cden var borte så jeg vurderte om jeg skulle laste ned en crack slik at jeg slipper og kjøpe spillet på nytt. er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en crack som man bare kan laste ned uten og måtte bruke en torrent? i så fall en torrent som har nok seeders til at jeg får tak i cracken B) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 fikk spillet wolfenstein litt før jul og det funka helt perfekt. igår når jeg endelig hadde tid til å sette meg ned å spille igjen fant jeg ut at cden var borte så jeg vurderte om jeg skulle laste ned en crack slik at jeg slipper og kjøpe spillet på nytt. er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en crack som man bare kan laste ned uten og måtte bruke en torrent? i så fall en torrent som har nok seeders til at jeg får tak i cracken B) Her er det ikke lov å gi informasjon som gjør piratvirksomhet mulig. Let heller etter DVD'en din. Den er nok ikke langt unna. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Minner om retningslinjene, særlig punkt 2-3 som sier blant annet: Det er ikke tillatt å stille spørsmål, eller bidra med informasjon som kan lede til piratkopiering. Dette gjelder informasjon om cracks, serial key-generatorer, iso/image-filer og lignende. Etiske debatter rundt emnet piratkopiering er imidlertid lov. Tråden stenges. Endret 9. januar 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg