Gå til innhold

Wolfenstein cd borte

Anbefalte innlegg

fikk spillet wolfenstein litt før jul og det funka helt perfekt.

igår når jeg endelig hadde tid til å sette meg ned å spille igjen fant jeg ut at cden var borte :cry: så jeg vurderte om jeg skulle laste ned en crack slik at jeg slipper og kjøpe spillet på nytt.

er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en crack som man bare kan laste ned uten og måtte bruke en torrent? i så fall en torrent som har nok seeders til at jeg får tak i cracken B)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fikk spillet wolfenstein litt før jul og det funka helt perfekt.

igår når jeg endelig hadde tid til å sette meg ned å spille igjen fant jeg ut at cden var borte :cry: så jeg vurderte om jeg skulle laste ned en crack slik at jeg slipper og kjøpe spillet på nytt.

er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en crack som man bare kan laste ned uten og måtte bruke en torrent? i så fall en torrent som har nok seeders til at jeg får tak i cracken B)

Her er det ikke lov å gi informasjon som gjør piratvirksomhet mulig. Let heller etter DVD'en din. Den er nok ikke langt unna.

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjene, særlig punkt 2-3 som sier blant annet:

• Det er ikke tillatt å stille spørsmål, eller bidra med informasjon som kan lede til piratkopiering. Dette gjelder informasjon om cracks, serial key-generatorer, iso/image-filer og lignende. Etiske debatter rundt emnet piratkopiering er imidlertid lov.

Tråden stenges.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...