thomassit0 Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Jeg formaterte maskina som vanlig og la inn xp pro på nytt, la inn detonator 4403 og audigy driverne og i tillegg til winamp er det det eneste jeg har installert nå. hver gang jeg prøver å skifte Hz på skjermen så gjør den tilsynelatende det, men når jeg sjekker på selve skjerm menyen ( OSD ) så holder den seg alltid på 60Hz!!! og jeg kan velge 170Hz i 1280x1024 uten problemer noe som er litt tvilsomt i forhold til at skjermen min kneler ved 60Hz i 1280x1024.... Er det skjermen som har kvelda eller er det et sw problem? har en gammel sliten Targa 17" som er produsert av samsung. Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Jeg tror det kan ha noe med driveren til skjermen å gjøre. Det går an å krysse av (vis kun instillinger som skjermen klarer) Prøv det. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 det glemte jeg å skrive .. sorry .. før jeg formaterte så gikk det an å krysse av på vis kun det som skjermen klarer på Hz innstillingen og jeg brukte bare den vanlige xp driveren men nå går ikke det an heller... har prøvd masse forskjellige Hz innstillinger men den holder seg alltid på 60Hz.. *kaste den gamle stygge dritt skjermen ut av vinduet* Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Ehh.. nå har jeg ati da men, det er noen instillinger der som jeg kan stille inn maks hz på skjermen og slik. Jeg får ofte samme problemet når jeg legger inn nye drivere, og da må jeg inn der og og sette inn riktige verdier. Det er ikke den standar windows display menyen, men en annen. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 det glemte jeg å skrive .. sorry .. før jeg formaterte så gikk det an å krysse av på vis kun det som skjermen klarer på Hz innstillingen og jeg brukte bare den vanlige xp driveren men nå går ikke det an heller... har prøvd masse forskjellige Hz innstillinger men den holder seg alltid på 60Hz.. *kaste den gamle stygge dritt skjermen ut av vinduet* Hvis det står standard skjerm på et eller annet skjermkort der du bytter oppløsning så tror jeg nesten du må laste ned driveren til skjermen, for hvis du ikke har den så kan du trykke opptil 200hz elns. når du har skjerm driveren instalert så vil den knappen automatisk være huket av, har ihvertfall vært slik på meg. Så gå på hjemmesiden til skjerm produsenten din, sikkert www.samsung.com eller www.targa.com og last ned nye driver, hvem skjerm du har og andre viktigere infor pleier å stå bakpå skjermen men hvis du bare trenger et par tall så står de sikkert framme på skjermen. Drivere er fint Lenke til kommentar
kitbay2000 Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 170 hz ??? Tror jeg ikke en gammel TARGA skjerm takler... men uansett, så prøv å last ned POwerstrip og bruk det, ingenting er bedre enn powerstrip. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå