Stigma Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hey hey, Jeg er en stor fan av co-op type spill, men det er ikke alltid mulig å sette opp co-op sessions med RL venner i alle tilfeller. Jeg lurer derfor på om det finnes noe slags forum på nettet et sted som er spesifikt for å finne partnere til å spille co-op med, spille med over hamachi osv, evt. både for PC og konsoll. Jeg er garantert ikke den eneste som har merket hvor vanskelig det er å finne en co-op partner via nettet, så jeg forventer nesten at noen har laget et eller annet system for å takle nettop dette problemet. Desverre har jeg ikke funnet noe via googling, men det kan bare være jeg søker på feile ord evt. Jeg håper noen her kjenner til noe som kan hjelpe meg. På forhånd takk. -Stigma Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Velkommen etter Random googling finner sted her Btw, så kan du dra innom forumene til respektive gamereactor.no, ign.com, spillverket.no eller andre spillsider og se om de har noe på forumene i kategorien. Steam er jo en god venn, bare spør noen om de vil spille. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Husker du ikke barndommen? "Hei, vil du leke?" Sånn det funker på nettet å. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå