KraniC Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 å? kansje eg bare tok feil siden eg aldri har sett den collector's edtition. though so since many people called it collector's edition. forhånds bestillte fra elkjøp foressten, koster bare 418kr totalt når du betaler frakt og hele pakken Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Oi oi, da må jeg også snart forhåndbestille fra elkjøp! Kult at vi skal lage svanen selv da.. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Som å sitte å se på en kjempe spennende krim film....men DU har kontroll!! Vi er bare i februar men dette må være et av årets BESTE spill innen sjangeren uten tvil.....grafikken og atmosfæren var til å ta på. Bøyer meg i støvet... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Er det nå man skal si "I told you so"? Hehe neida, men det som er litt morsomt er at det var akkurat noe sånt jeg og noen kamerater for lenge siden bestemte at vi skulle lage hvis vi noen gang kom til å jobbe med film eller spill. Det var det som slo meg når jeg *kremt* spilte demoen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå