eirikol1 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) hei der, eg får ikkje slått på maskina mi, eg har lest i manualen på hovudkortet, der står det at vist ingenting skjer så må du sjekke jumperane, der står alt på defualt. kva er det som kan vere galt? eg får ingen lyd fra maskina, eg bruker kun eit standar tastatur, og alt det der, det er min første custom pc, og eg begynner å bli rimeleg irritert... Takk - Eirik Endret 8. januar 2010 av .*'Eirik'*. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ettersom at det er en PC der du bruker selvvalgte komponenter så bør du fortelle hvilke komponenter du har valgt. Hadde samme problem for en stund siden. Vet du om PSU er defekt eller ikke? Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 PC delane er, hovudkort: asus m4a78t-e, RAM: corsair Dominator DDR3 1600 mhz cl9, prosessor: AMD phenom II x2 3 Ghz, GPU: ATI radeon sapphire 5750 1 GB GDDR5, chassis: cooler master 922 HAF, Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Har du strøm der det skal være strøm? Går viftene som forventes å gå og lyser diodene en forventer å lyse? Hvis ikke så spørs det om strømforsyninga er gåen. Eller det er noe rot med kabler. Kan være så enkelt som at det er dårlig kontakt i påknappen, eller at ledningene til den ikke sitter ordentlig der de skal være. Eller hovedknappen bak står i "av"-posisjon Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 ja eg har straum der det skal vere straum, og hovud knappen bak er på, viftene går som de skall, LED lampa som viser at den er på lyser, men H.D.D lampa lyser ikkje, men hdden slår seg på, og den eine vifta bruker tid til å hente seg opp, straumforsyninga er foresten på 650 W er det for lite eller? Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 vell eg fant ut av det... hadde ikkje kobla til ATX innganen på hovudkortet xD, mora mi som fant ut xD så creditis to her men tusen takk for hjelpa uansett, satt verkeleg pris på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå