Gå til innhold

MINIS på PS3

Khogn

Anbefalte innlegg

Hei!

For et par dager siden kjøpte jeg Pinball Fantasies, Pinball Dreams og Tetris fra min PSP mens jeg var borte. Og disse spilte jeg derfor på PSPen, uten problem.

Jeg får nå vite at det er mulig å spille disse på min PS3 også. Når jeg går på butikken fra min PS3 ser jeg ikonet som viser at jeg har kjøpt spillene (en rød pose) men når jeg klikker på spillene får jeg ingen alternativ for å laste ned spillene. Den eneste knappen er "Preview". Hvordan får jeg dette til?

Dette gjelder altså kun Pinball-spillene, da Tetris ikke vises engang i listen. Hvordan får jeg Tetris opp?

På forhånd takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For at du skal kunne spille MINIS på ps3 må du få en firmware update, usikker på hvordan men det burde ikke være så veldig vanskelig å finne ut av. Tatt ifra en gamer artikkel jeg husker tilbake til.

Den største nyheten for PS3-eiere er at de nå kan kjøpe og spille PSP Minis-spill på PS3. Hele utvalget er gjort PS3-kompatibelt, slik at du kan spille alt fra Fieldrunners til Pinball Dreams på TV-en din. Alle fremtidige Minis-spill vil fungere på PS3. Du må oppgradere PS3-programvaren din til versjon 3.15 for å kunne utnytte deg av denne nyheten.
Lenke til kommentar

Gå inn på "download list" (meiner eg det var, har ikkje mulighet for å sjekke sjølv no) inne på PS Store, der skal alt du har kjøpt vere lista. Då skal du kunne laste det ned til PS3en der.

Endret av Einride
Lenke til kommentar

Gå inn på "download list" (meiner eg det var, har ikkje mulighet for å sjekke sjølv no) inne på PS Store, der skal alt du har kjøpt vere lista. Då skal du kunne laste det ned til PS3en der.

Takk for hjelpen, det funket. Dessverre er Tetris ett av de få MINIS som kun funker på PSP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...