b-real Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Kan dere legge til denne :erm: smilyen? Fargelegg den gul, eller hva dere vil bare dere legger til denne smilyen: Jeg bruker den så ofte, og er så lei av å hente url og bruke Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Hmm... Jeg klarer knapt å se hva det fjeset skal forestille... Lenke til kommentar
Logan Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Hva er det du prøver å formidle? Jeg SMILER jeg, hvis det hjelper. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 Altså, når du lurer på noe så sier du "eeeeeeerrrrrrrmmm....." Altså, :erm: -> Lenke til kommentar
Blib Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Det må være en av de dummeste smilyene jeg noensinne har sett Beklager altså, men det der klarer jeg ikke å se for meg som en "eeeerrrmmm" smily. den ser bare, tja, dum, ut? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 Jeg hater dere! Neida, det er greit, bare ha det slik dere...jeg skal ikke foreslå noe mere...styr forumet dere selv. Lenke til kommentar
the_auditor Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 jeg har ødelagt pc'en min den villa ha passet der synes jeg Lenke til kommentar
vegge Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Jeg synes alle smiliene bør ha samme farge. Ergo bør , , , og fjernes eller omfarges. Ellers kan dere legge til disse..; , , og Please, ikke overpynt forumet! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 jeg har ødelagt pc'en min den villa ha passet der synes jeg Jeg klarer fremdeles ikke helt å se det der utrykket... Oppløsningen er for liten til at det blir et fjes! Jeg synes DISSE smiliene er stilige... La oss sammenligne: ____ Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Denne er garrantert best!! Lenke til kommentar
the_auditor Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 uenig Strupstad, denne er best: Lenke til kommentar
Logan Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Hvis du lurer på noe Ecthelion, så holder vel denne: Lurer du ofte altså? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 uenig Strupstad, denne er best: den var tøffest, hånda i været for den Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 uenig Strupstad, denne er best: den var tøffest, hånda i været for den Eller denne: Synes denne er også artig: Er ikke så dum denne heller: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 Og så må derre tenke på at det er et serriøst forum man har her, ikke noe Off-Topic forum, så jeg tviler på at de smilyene dere foreslår går igjennom...slev ikke min en gang... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Enig med B|Real. Noen nye smilyes hadde definitivt gjort seg. 3-4 nye smilyes hadde vært konge. det burde da vært poll om hvilke og så kan man komme med seriøse forslag (smilyes). Ta kontakt med ledelsen da vel. Hadde vært fint :smile: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 Ta kontakt med ledelsen da vel. Hadde vært fint :smile: Vel, dette var mitt forsøk å gjøre det, men de vil vist ikke se eller høre Lenke til kommentar
EC Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 her er noen smiley's jeg håper vi får inn her på forumet. Synes denne var særlig morsom: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Takk til Blib for å demonstrere hvilken smiley vi ønsker å ha vekk og hvorfor. Ingen smiley tar så stor plass og brukes så mye til smileyspam som den der poteten der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå