Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, når jeg sitter på datan så plutseli spiller den bare av (viss du har spilt CS/CS:S eller noe lignende) den 'Beacon' lyden, bare litt mørkere. Har den på lyden fra før av på PCen bare litt anderledes.. Og jeg har ingen iTunes, Media player etc. oppe. Og det høres ikke ut som om den kommer ut av headsette en gang, høres mer ut som PCen! Jeg la med den versjonen jeg hadde på PCen så dere kan høre. Den spilles av 3 ganger etter hverandre, sånn jevntlig, så jeg begynte jo å lure hva det var. Så får håpe noen av dere kanskje kan hjelpe?

Endret av Sigurd
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei, når jeg sitter på datan så plutseli spiller den bare av (viss du har spilt CS/CS:S eller noe lignende) den 'Beacon' lyden, bare litt mørkere. Har den på lyden fra før av på PCen bare litt anderledes.. Og jeg har ingen iTunes, Media player etc. oppe. Og det høres ikke ut som om den kommer ut av headsette en gang, høres mer ut som PCen! Jeg la med den versjonen jeg hadde på PCen så dere kan høre. Den spilles av 3 ganger etter hverandre, sånn jevntlig, så jeg begynte jo å lure hva det var. Så får håpe noen av dere kanskje kan hjelpe?

Hmm når du spiller spill som lager lyden?

Eller kommer den bare av seg selv når du er på skrivebordet?

Endret av Stjerne
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...