PC-sigurd Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Hei, når jeg sitter på datan så plutseli spiller den bare av (viss du har spilt CS/CS:S eller noe lignende) den 'Beacon' lyden, bare litt mørkere. Har den på lyden fra før av på PCen bare litt anderledes.. Og jeg har ingen iTunes, Media player etc. oppe. Og det høres ikke ut som om den kommer ut av headsette en gang, høres mer ut som PCen! Jeg la med den versjonen jeg hadde på PCen så dere kan høre. Den spilles av 3 ganger etter hverandre, sånn jevntlig, så jeg begynte jo å lure hva det var. Så får håpe noen av dere kanskje kan hjelpe? Endret 7. januar 2010 av Sigurd Lenke til kommentar
Star_InnleggNO Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Hei, når jeg sitter på datan så plutseli spiller den bare av (viss du har spilt CS/CS:S eller noe lignende) den 'Beacon' lyden, bare litt mørkere. Har den på lyden fra før av på PCen bare litt anderledes.. Og jeg har ingen iTunes, Media player etc. oppe. Og det høres ikke ut som om den kommer ut av headsette en gang, høres mer ut som PCen! Jeg la med den versjonen jeg hadde på PCen så dere kan høre. Den spilles av 3 ganger etter hverandre, sånn jevntlig, så jeg begynte jo å lure hva det var. Så får håpe noen av dere kanskje kan hjelpe? Hmm når du spiller spill som lager lyden? Eller kommer den bare av seg selv når du er på skrivebordet? Endret 28. januar 2010 av Stjerne Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Mulig at det kan være antivirusprogrammet ditt? Noen programmer (f.eks. Avast) lager lignende lyder rett som det er, men dette kan du som regel slå av i programmets innstillinger. Lenke til kommentar
PC-sigurd Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Mulig at det kan være antivirusprogrammet ditt? Noen programmer (f.eks. Avast) lager lignende lyder rett som det er, men dette kan du som regel slå av i programmets innstillinger. Det gikk bort etterhvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå