VEH_InnleggNO Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Stemmen bak muskelberget setter i gang nye rykter. Les hele saken Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Kan ikke dette spillet bare dø snart? Begynner å bli lei av at det dukker opp "rykter" hver eneste uke. Og selv om det skulle se dagens lys noen gang vil det uansett aldri møte forventningene av 15 års utvikling og hype. Lenke til kommentar
krijoh Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg tror at eneste måten vi får slutt på disse ryktene er at spillet skal bli lansert. Eller så fortsetter disse ryktene nok i 15 år til. Det kan bli litt slitsomt. Men jeg er enig at det vil nok ikke møte forventningene. Men jeg håper ihvertfall at spillet blir lansert, så tjener de sikkert mye på det. Og hvis det blir veldig dårlig, så skjønner de sikkert bare at de må lage noe annet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Takker gamer, dere ga meg dagens første ereksjon. Fyfaen som jeg håper DNF kommer ut. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Always bet on Duke! Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 "Duke Nukem Forever, spillet som har vært i en slags Schrödingers katt-tilstand i over ti år." Genialt skrevet Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) " og på slutten av året hørte vi for første gang om mystiske D-Day..." Yeey Duke-Day Vet ikke om det er Duke relatert spill men antok siden det var med D m.h.t Duke Nukem artikkel Endret 7. januar 2010 av Siren Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg har ikke noe spesielt greie på det "juridiske" rundt spill, men syntes det var litt rart at Duk4Ever ikke skulle bli plukket opp og gitt ut på en eller annen måte.. Vet ikke om jeg har noen enorme forventninger etter det jeg har sett av screenshots, trailere og andre lekkede ting, men heier på at det skal bli gitt ut. Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Det MÅ jo snart komme ut et eller annet med Duke. Vi snakker om spillverdenens største spillkarakter. Duke Nukem 3D var et av de første dataspill jeg kjøpte, det aller første var Hexen. Greit nok at det har tatt tid men DNF er ikke alene, Starcraft 2 ble vel påbegynt rundt samme tiden og er fortsatt under utvikling. Lenke til kommentar
Kealvis Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Dette er jo bare fun. Jeg digger at dette spillet aldri kommer ut, blir en slags legende, en stadig levende myte. På en måte vil Duke Nukem leve Forever. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Kan aldri få nok Duke Nuken nyheter - ALDRI! Dette spillet vil aldri dø, og uansett om det blir bra eller ikke er det dømt til å bli en klassiker. Så det så! Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Enig, slik er det bare. "Bli nå ikke skuffet, men les mellom linjene. Hvorfor kan jeg ikke snakke om det?" Det var en god ting at han sa det der. Ellers hadde jeg kanskje mistet håpet D: Lenke til kommentar
Burud Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 ÆÆÆÆÆ. Jeg orker snart ikke dette lengere. Har fortsatt en halv våt drømm om at dette skal komme ut. Men orker snart ikke flere løse rykter om at det fortsatt i er i produksjon! Gi meg screen shots. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Og selv om det skulle se dagens lys noen gang vil det uansett aldri møte forventningene av 15 års utvikling og hype. Det er dette jeg har innsett også. Spillet har alt for mye å bevise, og selv om mange nok kjøper det fordi er et Duke Nukem-spill og det blir populært av den grunnen så trenger ikke det bety at spillet nødvendigvis er bra. Men det spiller kanskje ingen stor rolle? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Duke Nukem Forever bør treffe med en like stor kraft som orginalen gjorde for flere år siden om det skal rettferdigjøre denne uendelige ventetiden. Endret 7. januar 2010 av Snurreleif Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Starcraft 2 ble vel påbegynt rundt samme tiden og er fortsatt under utvikling. Starcraft 1 kom ut i 1998 og utvidelsen senere på høsten.. Duke Nukem Forever ble startet på i 1996/1997. Blizzard startet vel heller på Warcraft 3 på den tiden vil jeg tro. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Mhm, SC2 har aldri i livet vært i produksjon så lenge. Blizzard har endel kvalitetsspill å sjonglere for å si det sånn Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Virker som om fyren har noe på hjerte som han ikke får lov til å dele med resten av verden. Har ikke noe forhold til Duke Nukem selv, men skulle gjerne sett det komme ut - både for å se alle "WTH I WAITD FIFTEN YRS FOR THIS PEECE OF CRAPP??!!" reaksjonene samt å teste det ut selv. Selv om det nok er ganske så forskjellig fra hva verden fikk se av teasere for et par tiår siden, så har jeg veldig lyst til at han som har forhåndsbestilt det på GameStop for 12-13 år siden skal få den første kopien. Endret 7. januar 2010 av Laland Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hadde vært utrolig kult med en skikkelig remake av Duke Nukem 3D. Har lenge fulgt med på hva som skal skje med Did Not Finish. Da jeg så den "nye" traileren til spillet må jeg si jeg ble ekstremt skuffet. Det var som og se en Doom 3 klone med andre teksturer, bildene jeg så for 10 år siden virket mer lovende. Men man får vel bare håpe, atter en gang Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 I want to believe. Det store problemet her er vel at serien ikke lenger er relevant. Call of Duty, Halo, Gears of War, Battlefield, Crysis og mange andre serier har et såpass hardt grep om markedet at det trolig vil være vanskelig å få en fot innenfor døren. Jeg håper dog at en eller annen utgiver velger å støtte 3Drealms. Det hadde vært synd om Duke gikk inn i glemmeboken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå