Joachim_F Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Game Room blir en ny måte å oppleve klassiske arkadespill på. Les hele saken Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 veldig stilig tiltak dette her, kan bli veldig gøy. men eg synes no det var litt dyrt i grunn. 40 microsoft poeng bare for å spillet en gang liksom. men kansje eg bare er gniten. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Er ikke helt sikker på hvor mye 40MS poeng er i virkelige penger men jeg syntes det hørtes også litt dyrt ut for å spille engang, heller ha betal (Instet SUM)MS Poeng for å ha åpen tilgang til arkade spillene i en hvis antall dager. Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 40 msp = 3,28 kr. Ikke avskrekkende dyrt. Prisen på å beholde spillene er mellom 240-400 msp dvs 19,69-32,80 kr. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Du kan nok anse de 40MS-poengene for en ren gimmick - og tydligvis noe som fungerer markedsføringsmessig :-) De fleste kommer nok helt sikkert til å bare handle spillene, og ikke betale for enkeltforsøk. Lenke til kommentar
Fenixen_InnleggNO Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Når skal microsoft slutt med de der tullepoengene og heller oppgi ting i kroner og øre som Sony gjør? Dette minner delvis om Home til ps3 som er noen grusomme greier.. usj.. Endret 7. januar 2010 av Fenixen Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Skal bli morro å se hva alle X360 fanboys sier nå som dem får en tjeneste ala Home..... Men ser ut som MS har fokus på spill og ikke det sosiale som Home har. Selv om Home også har begynt å få endel spill nå. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 "Yo. I put an interface in yo interface so yo can interface while you interface." Jeg er ikke nødvendigvis negativ til spillehallen, men jeg synes ikke at konseptet høres fantastisk ut. Man burde i det minste få lov til å quick launche spillene fra dashboardet dersom man ikke liker spillehallen. Når det er sagt så synes jeg at det er flott at de gir avatarene mer nytteverdi. Til nå har de stort sett bare vært brukt som utstillingsdukker i dashboardet. Lenke til kommentar
veritas86 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Når skal microsoft slutt med de der tullepoengene og heller oppgi ting i kroner og øre som Sony gjør? Dette minner delvis om Home til ps3 som er noen grusomme greier.. usj.. er litt irriterenes ja. men nokså genialt også. for alle har en felles valuta i MS poeng å da er det letter å for eksempel å snakke med folk fra ande land om hvor mange MS poeng man måtte bruke istedenfor å ta fram kalkulatoren å finne ut hva norske kroner er i alle andre verdens land. Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Mini Home? Får se om det feiler like hardt som Home gjorde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå