Joachim_F Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Microsoft har fortalt når de vil lansere det nye kontrollsystemet. Les hele saken Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Har jeg forstått det riktig at man ikke trenger å ha noen stav eller kontroll i hånda mens du spiller? Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 det er helt riktig ja, denne styres BARE med kroppen din så ingen håndkontroll er nødvendig. visst denne funker ordentlig kan det bli en ny måte å spille på. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 åja..sant det,man bruker ikke kontrollere lenger,men beveger på hele kroppen som ser enna teitere ut. Fatter ikke at ms og sony har planer om og gjöre sann shitt som det.Fail sier bare. Lenke til kommentar
Durmwind Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 åja..sant det,man bruker ikke kontrollere lenger,men beveger på hele kroppen som ser enna teitere ut. Fatter ikke at ms og sony har planer om og gjöre sann shitt som det.Fail sier bare. Jeg syntes det er for jævelig at mennesker med overvekt eller handikapp skal nektes å kunne spille spill på sitt største potensial. Ettersom alle spill med Natal vil ha en uendelig mengde forskjellige kontroller som du rett og slett ikke kan gjøre hvis du er overvektig eller handikappet. Og ett skatespill med Natal?!?! seriøst. det kommer alldri til å funke uten noen form for hjelpemiddel Lenke til kommentar
MartinSJ Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Så er det heller ingen tvang til å kjøpe det da Det blir jo bare en alternativ kontroll for de som ønsker det. Selv synes jeg det ser morro ut. Endret 7. januar 2010 av MartinSJ86 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 åja..sant det,man bruker ikke kontrollere lenger,men beveger på hele kroppen som ser enna teitere ut. Fatter ikke at ms og sony har planer om og gjöre sann shitt som det.Fail sier bare. Jeg syntes det er for jævelig at mennesker med overvekt eller handikapp skal nektes å kunne spille spill på sitt største potensial. Ettersom alle spill med Natal vil ha en uendelig mengde forskjellige kontroller som du rett og slett ikke kan gjøre hvis du er overvektig eller handikappet. Og ett skatespill med Natal?!?! seriøst. det kommer alldri til å funke uten noen form for hjelpemiddel Men så kan det vel også ha en forebyggende virkning mot overvekt blant de yngre spillerne. Ser uansett ikke for meg at dette kan funke på den vanlige type spill, men at det kommer egne(forhåpentligvis noen bra) typer spill som f.eks. ikke kan spilles med en håndkontroll. Lenke til kommentar
frankpettersen_InnleggNO Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg syntes det er for jævelig at mennesker med overvekt eller handikapp skal nektes å kunne spille spill på sitt største potensial. Ettersom alle spill med Natal vil ha en uendelig mengde forskjellige kontroller som du rett og slett ikke kan gjøre hvis du er overvektig eller handikappet. Og ett skatespill med Natal?!?! seriøst. det kommer alldri til å funke uten noen form for hjelpemiddel Regner med at du da ser på wii'en som satans egen lille lekeboks? Litt av styrken til natal ligger i at den kun baserer seg på kameragjenkjenning. Det er altså fritt frem for tredjeparter å lage til ekstra hjelpemidler, som f.eks et skateboard. Eller en kan kjøre økonomimodellen, og låne med et matbrett neste gang en er på mcdonalds. Jeg tror også at natal trenger ekstra hjelpemidler for å bli en suksess, men da tenker jeg primært på noe som kan gi force feedback til brukeren. Et vibrerende sverd eller noe slikt.. Lenke til kommentar
MartinSJ Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Ja, enig at det kan føles rart å bare stå der å fekte med armene. Men, er jo mange muligheter med videre utviklen på et sånt produkt, dette er jo bare starten. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Huff der er for lenge til Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Potensialet ser ut til å være stort. Men jeg er også enig i at det skal lite til før det ser teit ut. Og når det kommer til kontroversielt voldsinnhold... bare et slikt kampsportspill er sikkert nok til å få mange til å reagere. Hvor langt vil spillene gå? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hvis Xboxen holder tritt med informasjonen fra kameraet i 30fps med like fete bilder som vi har i dagens spill blir jeg smått imponert. Lanseringen, særlig høsten 2010 biten, har vi vel visst om siden E3 så der var det ikke mye nytt å hente. Fryder meg over alle videoene som har dukket opp på CES, though, og håper det blir halvparten så bra som ambisjonene deres skulle tilsi. Da tror jeg jaggu vi er inne på noe. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Jeg ser også Wii har også potensiale siden Motion Pluss er ute, viss dette og Wand er priset fornuftig og ikke går over 500kr som så nettverksboksen til 360, harddisk til 360 gjorde, viss dem ikke går den samme feilen så kjøper jeg begge på flekken. Men jeg er redd for at begge går over 500kr Jeg er litt stor i kroppen men vil bruke dem aktivt bare ikke huset raser ned over meg da men hehe Ser utrolig gøy ut, siden jeg er teknologifreak så må dette bli bra! Endret 7. januar 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg skulle ønske vi fikk se noen konkrete Natal-spill snart. Det har gått et halvt år siden tilbehøret ble vist frem, og så langt har de bare fortalt om to spill/prosjekt som vi vet navnet på: Milo & Kate og Fable 3. Lenke til kommentar
frankpettersen_InnleggNO Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 når det kommer til kontroversielt voldsinnhold... bare et slikt kampsportspill er sikkert nok til å få mange til å reagere. Hvor langt vil spillene gå? Heh, jeg hadde gladlig betalt for en boks som tillot meg å klaske til andre folk over nettet Hvis Xboxen holder tritt med informasjonen fra kameraet i 30fps med like fete bilder som vi har i dagens spill blir jeg smått imponert. Det er faktisk et av problemene som MS sliter med. Bevegelsesgjennkjenningen til natal gir en latency på ca 200ms, et stykke ifra 100ms som regnes som minimium. Hvis ikke denne forbedres, legges det en stor begrensning på hvilke typer spill en kan benytte.. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Det er uansett étt stort problem. Og det er jo at utviklere faktisk må lage spill med støtte for dette. Og hvor står folk som gjerne vil ha enkel kontroller igjen? Fremover i tiden så vil man jo stå igjen med det folk flest vil ha. Og dersom det blir Natal og lignende systemer så vil det jo ikke bli igjen spill med "normale" kontrollere vel? Og hva med multiplattform-spill? Sonys wand er jo ganske forskjellig fra Natal? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Mener jeg har lest noe om at den integrerte prosessoren i Natal har blitt byttet ut til fordel for en programvareløsning, som vil legge beslag på en god del av Xboxens maskinvareressurser (har lest opptil 1/3), og med det tror jeg MS skyter seg litt i foten. De burde virkelig gå all-out med Natal hvis de skal behandle den som arvtageren til Xbox 360. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Jeg blir ikke Tom Cruise i en sofa av en lanseringsdato for Natal. Det som skal bli spennende å se er om de greier å komme opp med noen gode konsepter utover de åpenbare. Jeg syns jeg ser en bunke minispill kun for denne teknologien og partyspill som Lips kan jo fort bli mer interessante å delta i - men hva med rpg'er og slossespill? Kan fort bli interessante. Endret 9. januar 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå