Keylar Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hei, kjøpte meg en xbox som jule gave til meg selv i år. Har da kjøpt Fable 2, assassins creed2 og batman arkham asylum. Er det noen som har noen tips til lignende spill da jeg ikke er noe glad i fps spill på konsoll. Litt mer sånn adventure som batman/assassins syntes jeg heller er mer gøy!. Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Grattis med ny spillboks! Nå kan nok ikke spillet beskrives som en del av eventyrsjangeren, men jeg foreslår likevel actionfylte Bayonetta, som kommer i butikkene på fredag. Av spillene du nevner, ligner Bayonetta mest på Arkham Asylum, men vil ikke si de to er veldig like. Mannen bak Bayonetta brakte for noen år siden Devil May Cry-serien til live, noe gameplayet i Bayonetta klart vitner om. Hovedingrediensene er action, action og litt mer action (pluss en liten dose fan service), som takket være et bunnsolid kampsystem trolig faller i smak. Ler mer om Bayonetta i den ferske anmeldelsen her på Gamer, og få også med deg noen av videoanmeldelsene på YouTube. Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hvis du roter rundt i billig- eller brukthylla finner du sikkert skatter som Dead Rising, Mass Effect og Too Human. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Lost odyssey, mass effect,dragon age,risen Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Takk for tipsene så langt!. Bayonetta så veldig morro ut, det kjøpes nok inn!. Risen, Dragon age og Mass effect har jeg allerede spilt på PC men takker uansett!. Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Darksiders kommer samtidig med Bayonetta. 2 spill i samme sjanger, men begge har en egen vri. Personlig syns jeg Darksiders virker bedre. Shadow Complex, Castle Crashers, Trials HD og Defense Grid. Litt forskjellig sjangere og alle billig fra xbox live. Tales of Vesperia & Magnacarta 2 hvis du liker JRPG. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Kameo: Elements of Power er et hyggelig platform/adventure-spill til X360. Det er etter min mening et av de beste spillene Rare har utviklet de siste årene. Du kan også få tak i en del godbiter via Xbox Live. Jeg ser at en del av de beste spillene har blitt nevnt allerede, så da tenker jeg at det holder med å nevne The Maw, BanjoKazooie og BanjoTooie. Endret 10. februar 2010 av Leflus Lenke til kommentar
Elvin Atombender Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ikke helt Batman/Assassins dette. men skaff deg Bully. En skikkelig juvel! Lenke til kommentar
Kjeksboxen Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Bioshock 2, og Crysis kommer snart, kansje det er no? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå