ez0rt Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hei:) Jeg får Ps3'en min i posten i løpet av de neste dagene. Jeg og en kompis hadde planlagt å spille spille over internett med hverandre, blant annet, fifa10. Og jeg rekner med jeg må ha en internett mottaker til å ha i Ps3 så den får koblet på nettet. Den må vel vere Usb. Og jeg lurte på om noen av dere kunne fåreslå en god men billig mottaker slik at jeg kan gå online. Om jeg har missforståt er det bare til å rette på meg, er relativt ny i detta;) På forhånd TAKK Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Playstation 3 har et innebygget trådløst nettverkskort, så du trenger ikke kjøpe noe ekstra Lenke til kommentar
ez0rt Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Playstation 3 har et innebygget trådløst nettverkskort, så du trenger ikke kjøpe noe ekstra Ah, vet bare at onkelen min bruker den på den store PS3 versjon så jeg trodde jeg måtte ha. Men jeg får jo slim. Men takk skal du ha Lenke til kommentar
Einride Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Også "Phat"-modellen (den som kom før Slim) har innebygd både Gigabit-nettverkskort og 802.11b/g WLAN. (Einaste unntaket er vel ein 20 GB-modell som kom ut i USA.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå