Zudrani Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 vet noen noe om når FF8 kommer til Europa PSN? ser den er på den amerikanske PSN. Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Tror ikke det er noe offisielt ord om Europa enda desverre, gleder meg fryktelig selv Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 hvis jeg kjøper den på en amerikansk konto, kan jeg da spille den via min vanlige konto (europeisk)? Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 ja, skal ikke være noe problem Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 ah.... men da er det jo bare å kjøpe det der da ^^ Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 ah.... men da er det jo bare å kjøpe det der da ^^ Kan man bruke et visa kort fra norge til å legge inn penger på en US PSN konto? Husker da jeg hadde Xbox360 og prøvde på det samme så måtte jeg ha noe med en amerikansk addresse. De har flere PS1 og PSP spill på PSN i USA jeg vil ha. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Funker for meg å bruke mitt norske Visa på US psn i hvert fall^^ Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Funker for meg å bruke mitt norske Visa på US psn i hvert fall^^ Glimrende! Takk for svaret da er det bare å opprette en US konto Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Funker ikke. US PSOne Classics er NTSC, ikke sonefrie. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Oi, visste ikke at FF8 var kommet på PSN! Ber til de som måtte ha noe med dette å gjøre, om at FF9 også kommer snart! Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Funker ikke. US PSOne Classics er NTSC, ikke sonefrie. Tullball. Jeg har kjøpt flere PSN classics på US PSN og de fungerer utmerket på min norsk-kjøpte PS3. Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Tja, FF8 har kommet på PSN Store for meg hvertfall, 75kr. Med mindre jeg har uten å vite det lagd en US account eller noe :\ Ser at FF7 er der også(spiller ikke på PS3 så mye), kanskje jeg skal skaffe meg den også etterhvert. Men har ALT for mye å drive med nå FF13, God of War 3 som kommer straks, har en masse spill til xbox jeg ikke har fått spilt enda, burde slutte å kjøpe bra spill som jeg ikke har tid til å spille! Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 De bruker ikke kroner på US store FF8 har vært på EU en stund, nå Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Oi, visste ikke at FF8 var kommet på PSN! Ber til de som måtte ha noe med dette å gjøre, om at FF9 også kommer snart! Jeg håper også på at de kommer til å legge ut FF9 - ser ikke grunnen til at de ikke skulle gjøre det. De tjener jo mer spenn av det. Lenke til kommentar
berrgen Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Oi, visste ikke at FF8 var kommet på PSN! Ber til de som måtte ha noe med dette å gjøre, om at FF9 også kommer snart! Jeg håper også på at de kommer til å legge ut FF9 - ser ikke grunnen til at de ikke skulle gjøre det. De tjener jo mer spenn av det. FF9 må jo være det dårligste av dem alle...aghh kommer det ut skal jeg ha det men,uffffffffff......apekatt til hovedperson,hallo?! :cry: :cry: :cry: :cry:Ingen klassiker det Endret 31. mars 2010 av foxx85 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Oi, visste ikke at FF8 var kommet på PSN! Ber til de som måtte ha noe med dette å gjøre, om at FF9 også kommer snart! Jeg håper også på at de kommer til å legge ut FF9 - ser ikke grunnen til at de ikke skulle gjøre det. De tjener jo mer spenn av det. Det håper jeg også, jeg har veldig få minner om dette spillet. FF 7 er en av mine store favoritter, mens FF 8 mest huskes av meg for den utrolig kjipe hovedkarakteren som var å uendelig lei seg hele tiden. Lenke til kommentar
berrgen Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Oi, visste ikke at FF8 var kommet på PSN! Ber til de som måtte ha noe med dette å gjøre, om at FF9 også kommer snart! Jeg håper også på at de kommer til å legge ut FF9 - ser ikke grunnen til at de ikke skulle gjøre det. De tjener jo mer spenn av det. Det håper jeg også, jeg har veldig få minner om dette spillet. FF 7 er en av mine store favoritter, mens FF 8 mest huskes av meg for den utrolig kjipe hovedkarakteren som var å uendelig lei seg hele tiden. SQUALL?! Han var jo mata mann han..Kan jo nesten se seg selv igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå