Gå til innhold

FF8 snart?

Zudrani

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ah.... men da er det jo bare å kjøpe det der da ^^

Kan man bruke et visa kort fra norge til å legge inn penger på en US PSN konto? Husker da jeg hadde Xbox360 og prøvde på det samme så måtte jeg ha noe med en amerikansk addresse.

De har flere PS1 og PSP spill på PSN i USA jeg vil ha.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Tja, FF8 har kommet på PSN Store for meg hvertfall, 75kr.

Med mindre jeg har uten å vite det lagd en US account eller noe :\

Ser at FF7 er der også(spiller ikke på PS3 så mye), kanskje jeg skal skaffe meg den også etterhvert. Men har ALT for mye å drive med nå :p FF13, God of War 3 som kommer straks, har en masse spill til xbox jeg ikke har fått spilt enda, burde slutte å kjøpe bra spill som jeg ikke har tid til å spille! :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Oi, visste ikke at FF8 var kommet på PSN! Ber til de som måtte ha noe med dette å gjøre, om at FF9 også kommer snart! :D

Jeg håper også på at de kommer til å legge ut FF9 - ser ikke grunnen til at de ikke skulle gjøre det. De tjener jo mer spenn av det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Oi, visste ikke at FF8 var kommet på PSN! Ber til de som måtte ha noe med dette å gjøre, om at FF9 også kommer snart! :D

Jeg håper også på at de kommer til å legge ut FF9 - ser ikke grunnen til at de ikke skulle gjøre det. De tjener jo mer spenn av det.

FF9 må jo være det dårligste av dem alle...aghh kommer det ut skal jeg ha det men,uffffffffff......apekatt til hovedperson,hallo?! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:Ingen klassiker det :(

Endret av foxx85
Lenke til kommentar

Det håper jeg også, jeg har veldig få minner om dette spillet. FF 7 er en av mine store favoritter, mens FF 8 mest huskes av meg for den utrolig kjipe hovedkarakteren som var å uendelig lei seg hele tiden.

Lenke til kommentar

Det håper jeg også, jeg har veldig få minner om dette spillet. FF 7 er en av mine store favoritter, mens FF 8 mest huskes av meg for den utrolig kjipe hovedkarakteren som var å uendelig lei seg hele tiden.

SQUALL?! Han var jo mata mann han..Kan jo nesten se seg selv igjen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...