mobilen.no Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Nexus One kommer til Norge, og prisen er 6250 kroner uten abonnement. Førstemann til mølla! Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Ved å kjøpe den selv kommer den på 4300 inkl avgifter og frakt. Ingen problem å gjøre dette selv. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Tobilen gjest: Billigere blir det ja men du må huske på at om du tar den inn selv fra utlandet og du får noe trøbbel med den så blir det utrolig mye styr å få sendt denne ut av landet igjen. Jeg har selv bestilt 2. telefoner fra utlandet. Den ene var DOA (virket ikke da jeg slo den på) den andre ble det noe galt med etter 5 mnd. Så nå bestiller jeg kun telefoner jeg har kjøpt her i landet. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hvorfor i all verden skal vi betale over det dobbelte av hva en amerikaner må betale for herligheten? Jeg SKAL ha denne telefonen, men det er helt uaktuelt å kjøpe til den prisen der.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Vi må betale denne prisen fordi det ikke er noen andre i dette landet som har den. Om du ikke vil importere er du nødt til å vente, og om du må ha den er du nødt til enten å betale blodpris eller og importere. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 LOL!?! De selger den med UTGÅTTE abonnement fra Netcom Lykke til med og få inn provisjon fra de salgene Suckers Og jeg er enig i at prisen er drøy. Om man ikke bryr seg om å ha norsk reklamasjonsrett i ryggen kan man jo bare kjøpe den via ebay eller en annen nettside. Eventuelt finne en hyggelig engelskmann man stoler på, som kan kjøpe den og sende via post Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Kjøp på Google via proxy for 3000 kr + frakt/toll. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 http://www.qxl.no/pris/mobil-tele/mobiltelefoner/htcqtek/nyhet-google-nexus-one/v/an593950504/ Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg har skaffet meg en, totalpris ble ca 4400 kroner, brukte proxy og en jetcarrier konto ( www.jetcarrier.com ) og det tok ca 1 uke fra jeg bestilte til telefonen lå på postkontoret. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Har kjøpt Nexus One hos One Call, det skulle jeg aldri ha gjort. Var så uheldig å knuse glasset, etter 2 måneder vet de ikke hvor telefonen er. Slå den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg