Joachim_F Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Iwata snakker om nytt Zelda og ny håndholdt konsoll. Les hele saken Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Gleder meg til både Zelda og DS2. Jeg håper at den neste DS-en har gamecube-aktig grafikk og full bakoverkompabilitet med DS1. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Godt å høre om Zelda =) Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Gleder meg helt enormt til nye Zelda Wii. Spennende med DS 2. Kommer til å kjøpe den. Har hatt det artig med DS selvom grafikken der kan være noe svak. Så håper DS 2 får en god del bedre grafikk. Håper det kommer noen gode lanseringsspill, kanskje et nytt Mario ala Galaxy, Sunshine eller Mario 64. Lenke til kommentar
Zhaka Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Etter at jeg hadde (skum)lest ingressen trodde jeg Nintendo holdte på med ENDA ET ZELDA TIL DS. Heldigvis holder de på med litt mer ambisiøse ting. Er vel ikke annet enn å glede seg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Gledelige nyheter! Skaffet meg en DS(i) relativt sent, nå i høst, så ser gjerne til at de venter litt med en oppfølger, men forstår også dem som gjerne vil se noe nytt. DS er vel fra 2004 tar jeg ikke helt feil, og for en håndholdt konsoll er det ikke tvil om at seks år er veldig mye. Men moro blir'e lell, kommer det noe nytt! Det er også veldig morsomt å se at det kommer mer Zelda for hjemmekonsollen i år! Har Spirit Tracks, og det er ikke annet enn herlig, men et nytt Zelda-spill er det som skal til for å legge en Wii under TVn min. Men holder fortsatt fingrene krysset for en Wii HD, though. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Så bra! Venter i spenning på nytt Zelda. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hmmm burde det ikke heller være en nyhet det året det ikke kommer et Zelda spill i en eller annen form? Jaja blir vel morro denne gangen og. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Nyheten er vel strengt tatt at det kommer i ÅR(og ikke på ubestemt tid) Kom jo ikke Zelda til wii i fjor. Men sant at Nintendo melker de mest kjente merkevarene sine, men det er de strengt tatt avhengig av. Multiplattform-spill som Bioshock osv hadde vært trist me wii sin grafikk spør du meg Endret 6. januar 2010 av Martino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå