Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg call of duty: modern warfare 2 her forleden og så frem til og teste ut MP da jeg har brukt x antall timer fordypt i mp-delen av "ener`n"

Men så slår det meg etter et par timer at det kryr av campere. Både på mitt eget lag og motstander laget.

jaja, tenkte jeg. Det er vel bare tilfeldigheter. Men neida, nå har jeg spilt en del og jeg vurderer å bare slenge spillet i hylla da de *#"!!%&/ camperne ødelegger såpass mye av opplevelsen min.

Har jeg bare ekstremt uflaks med valg av servere, eller er det noen som føler det samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Campere i Ground War er en pest og en plage, fordi det som regel er det jeg vil spille. Run'n'gun "taktikken" fungerer dårlig til ikke-i-det-hele-tatt når noen ligger rolig med Ranger eller 1887 akimbo, og da forsvinner litt av gleden ved å herje rundt. Men hevnen blir selvfølgelig tilsvarende like søt. Men som de sier over meg; du må rett og slett spille noe med objektiver.

Lenke til kommentar

Får vel nesten prøve ut det litt oftere. Men hovedpoenget var at jeg syntes det er verre i denne utgaven.

Det har selvsagt noe med mapdesignet å gjøre. Mer "kompliserte" layouter og flere steder og gjemme seg.

Men men. Går seg vel til

Endret av Neptjune
Lenke til kommentar

Det er definitivt mer campere i dette spillet enn forgjengeren. Mesteparten skyldes nok mer "lukrative" killstreak rewards som gjør at folk camper ræva av seg for å oppnå disse.

Men det er som allerede nevnt mye mindre camping i objective games.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Desverre er det en del camping i objective games, slik som Domination også, fordi det er enkelt å campe et point, selv om man ikke skal blande camping med defending, selvfølgelig. Men en annen grunn til at det også var et mindre antall campere på CoD4, var at det var flere spillere, på mindre baner.

Lenke til kommentar

Tror nok en kombinasjon av flere lukrative killstreaks blandet med mye mer kompliserte maps og flere ruter/steder å gjemme seg på som er grunnen til denne ekstreme campingen.

Er det tre punkter jeg skal trekke fram som en grunn til at jeg ikke spiller spillet så mye som jeg i utgangspunktet hadde gjort, må det nok bli: Den ekstreme campingen, respawn systemet og grnade launcherene, som er way too overpowered!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...