Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Gamer.no LAN med litt størrelse

Anbefalte innlegg

One.com er vel et godt valg med tanke på et rimelig webhotell. Det er ikke av det aller aller raskeste, og de har noen sære retningslinjer, men til den prisen vil jeg si det er en god deal! :) 275,- for ett år med com domene og 3GB webhotell er ikke verst :) (10,- x 12 + 100,- pluss moms)

Prøvde selv ut mylansite på joomla for et par år tilbake og syntes den var ganske mangelfull da, men det virker som arkitekten bak systemet har sluppet noen flere oppdateringer siden da...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

One.com er vel et godt valg med tanke på et rimelig webhotell. Det er ikke av det aller aller raskeste, og de har noen sære retningslinjer, men til den prisen vil jeg si det er en god deal! :) 275,- for ett år med com domene og 3GB webhotell er ikke verst :) (10,- x 12 + 100,- pluss moms)

Prøvde selv ut mylansite på joomla for et par år tilbake og syntes den var ganske mangelfull da, men det virker som arkitekten bak systemet har sluppet noen flere oppdateringer siden da...

Vet også om noen andre som har webdomener, men jo billigere for Lanet jo bedre om du skjønner. Derfor jeg lurte på¨om gamer.no hadde noe som vi kunne lånt :) F.eks en nettadresse som var noe i denne duren "gamer.no/gamerlan. Weobhotel er ikke det dyreste å få tak i så det skal vi nok greie :)

Lenke til kommentar

Chanassa vil vel helt sikkert sette pris på litt hjelp med den tekniske delen av oppstyret. Jeg og Nøtte har meldt oss på som det jeg ser på som altmuligmenn (nedverdigende å kalle oss bord og stol-menn :p) og kommer sikkert til å trenge litt hjelp med både bæring, holde styr på ting og å hjelpe med det som det trenges hjelp til. Ellers er det helt sikkert noen roller som vil trenge folk etterhvert, men jeg skal ikke si noe for sikkert før vi vet noe om hvor, når eller hvor mange det er snakk om.

Alt jeg vet er at frivillig hjelp helt sikkert er velkomment når det blir nødvendig.

Lenke til kommentar

hei igjen alle sammen, først vil jeg bare beklage alle skrive feil som kommer til å komme da jeg ikke er helt vant til min htc hd2 enda.

men jeg ser det er fler som sier de kan hjelpe til under lanet, dette er veldig bra, vi trenger folk så stå på folkens. for de som ikke vet det er jeg leder av tech gruppa, jeg jobber som ikt service fag lærling og er samtidig selvstendig nærings drivene med mitt eget it selskap. skal også gå opp til eksamen i visual basic skripting nå til sommeren.

som sagt så er jeg leder av tech gruppa og det er slik at vi trenger folk som kan hjelpe til. for å si litt om det vi i tech gruppa skal drive med så er jo dette ihovedsak å hjelpe folk med pc problemer eller for å si det på en litt lettere måte så er det oss folk skal komme til når de har problemer og trenger hjelp.

altså, som jeg har sagt så trenger vi flere folk og jeg vil at de som føler at de er flinke nok med data og føler at de kan hjelpe oss og andre skal skrive en pm til meg. jeg veg ikke hvor mange som kommer til å skrive pm, men for å gjøre det litt lettere for meg å velge så vil jeg at dere skal skrive litt om dere selv, hva slags utdanning dere har og generelt hva dere kan.

vi snakkes litt senere i dag om jeg får tak i pc eller er på et sted med trådløst nettverk.

Endret av Sputnik
Fjernet dobbelpost
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...