Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Gamer.no LAN med litt størrelse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vær klar på at hvis regler som fyll og vanlig norsk lov brytes, så er det rett ut på gata (funker fjell). Anbefaler at du ser på informasjonssidene til f. eks. The Gathering for å få tips :)

Dette er noe vi i Crewet må se på litt senere i denne prosessen :) Men ser gjerne at dette blir et rusfritt arrangement

Lenke til kommentar

Vær klar på at hvis regler som fyll og vanlig norsk lov brytes, så er det rett ut på gata (funker fjell). Anbefaler at du ser på informasjonssidene til f. eks. The Gathering for å få tips :)

Dette er noe vi i Crewet må se på litt senere i denne prosessen :) Men ser gjerne at dette blir et rusfritt arrangement

ja det hoper eg verkeleg! :S

Lenke til kommentar

Hei. Jeg har vært opptatt (kan ikke være online 100% av tiden) så have patience! :p

LANet vil være fullstendig rusfritt OG alkoholfritt.

Dette er en beslutning jeg har tatt helt alene, og det er et "ikke-diskutabelt" emne. Jeg kommer ikke til å ombestemme meg.

Jeg har også sendt en PM til TST om hvor vidt gamer har lyst til å støtte dette prosjektet (og i hvilken grad). Venter fortsatt på svar.

Jeg må også rette en stor takk til både TST (som publiserte linken til denne tråden på forsiden) og wer som gjør alt veldig mye lettere for oss i crewet ved å være fleksibel nok til å opprette et eget forum og putte oss i som så langt er i crewet i en egen gruppe.

Tusen takk!

I morgen vil jeg komme til bake med mer. Det ser ut som Oslo blir stedet, men man kan jo ikke vite det helt sikkert enda, eller hva? ;)

Lenke til kommentar

Når jeg var med å lage LAN var 90% av det vi hadde på nettsiden copypasta fra TG sine sider :)

Hei. Jeg har vært opptatt (kan ikke være online 100% av tiden) så have patience! :p

LANet vil være fullstendig rusfritt OG alkoholfritt.

Dette er en beslutning jeg har tatt helt alene, og det er et "ikke-diskutabelt" emne. Jeg kommer ikke til å ombestemme meg.

100% enig. Skal man få støtte/leie lokalet er det et selfølge.

EDIT: Error, se i innboksen din :p

Endret av backstabber
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jeg har lyst på konkurranse der vi kan vinne noe som er gøy! Som et hjemmekinoannlegg eller et gavekort for eksempel. Hvis det blir noe overskudd, kan vel noe av det brukes som premie?

Lenke til kommentar

Her i gamer synes vi dette er et svært positivt tiltak, og det virker som om dere har en fornuftig tilnærming.

Tanken fra vår side er at vi ikke skal blande våre klamme fingre for mye i dette, rett og slett fordi vi ønsker at det skal være av leserne, for leserne. Det gir oss også litt friere tøyler redaksjonelt at vi ikke har "kommersielle interesser" her.

Med det sagt ønsker vi å kunne støtte der vi har muligheten.

Til Error, crewet og "debattantene" ellers vil jeg bare be dere om ikke å slite dere ut helt her. Dette er morro, ikke jobb. Dere må ikke føle dere forpliktet til å være online 24/7 for å svare på spørsmål fra brukerne. Med fare for å høres ut som en eldre gubbe en jeg faktisk er, vil jeg ikke at noen skal slite seg ut fordi det tårner seg opp med oppgaver. Sånn, moralpreken over ;)

Lenke til kommentar

Er jo litt morro å jobbe som F åsså se at noe blir vellykket også da :D

hehe, men dette kommer til å ta tid. Jeg har som dere sikkert vet fått leder rollen i Tech-Crew og kommer til å slenge ut en post om at jeg ønsker "søkere" inn i min gruppe.

Det skal være morro som sagt, men ting må også være litt seriøst også liksom :) så som sagt, kommer en post fra meg over helgen eller i dag om at jeg trenger folk :)

keep up the good work, vi kommer til å få til noe her, det er jeg sikker på :)

Lenke til kommentar

Da er avstemningen over lokasjon over, og Oslo vant nokså suverent med litt over 50 prosent av stemmene. Det vil si: LANet blir i Oslo.

1. Oslo (131 stemmer [53.91%])
  2. Bergen (63 stemmer [25.93%]

De resterende prosentene gikk til "stemmer for å stemme".

Neste trinn blir å stemme på hvilken dato som passer best.

Jeg vil i første omgang diskutere med crewet om hvor lang vi regner med å bruke, og det vil også bli tatt høyde for TG. Vi vil nok minst arrangere LANet to uker etter/før TG.

Poll kommer opp så snart vi har fått snakket litt sammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...