mh94 Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Eg arrangere små LAN i kjellaren min heila tiå Har dåkk eg LAN så komme eg å sikkart 100% venna Sjøl om eg bur utforbi stavanger Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Vær klar på at hvis regler som fyll og vanlig norsk lov brytes, så er det rett ut på gata (funker fjell). Anbefaler at du ser på informasjonssidene til f. eks. The Gathering for å få tips Lenke til kommentar
marbek-GHOST Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Vær klar på at hvis regler som fyll og vanlig norsk lov brytes, så er det rett ut på gata (funker fjell). Anbefaler at du ser på informasjonssidene til f. eks. The Gathering for å få tips Dette er noe vi i Crewet må se på litt senere i denne prosessen Men ser gjerne at dette blir et rusfritt arrangement Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Vær klar på at hvis regler som fyll og vanlig norsk lov brytes, så er det rett ut på gata (funker fjell). Anbefaler at du ser på informasjonssidene til f. eks. The Gathering for å få tips Dette er noe vi i Crewet må se på litt senere i denne prosessen Men ser gjerne at dette blir et rusfritt arrangement ja det hoper eg verkeleg! :S Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Hei. Jeg har vært opptatt (kan ikke være online 100% av tiden) så have patience! LANet vil være fullstendig rusfritt OG alkoholfritt. Dette er en beslutning jeg har tatt helt alene, og det er et "ikke-diskutabelt" emne. Jeg kommer ikke til å ombestemme meg. Jeg har også sendt en PM til TST om hvor vidt gamer har lyst til å støtte dette prosjektet (og i hvilken grad). Venter fortsatt på svar. Jeg må også rette en stor takk til både TST (som publiserte linken til denne tråden på forsiden) og wer som gjør alt veldig mye lettere for oss i crewet ved å være fleksibel nok til å opprette et eget forum og putte oss i som så langt er i crewet i en egen gruppe. Tusen takk! I morgen vil jeg komme til bake med mer. Det ser ut som Oslo blir stedet, men man kan jo ikke vite det helt sikkert enda, eller hva? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Litt urettferdig at de får "LAN-Crew" i lyseblå som gruppe.. <_< Fargen er jo så ut at det kan du ta helt med ro Lenke til kommentar
psyched Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Vær klar på at hvis regler som fyll og vanlig norsk lov brytes, så er det rett ut på gata (funker fjell). Anbefaler at du ser på informasjonssidene til f. eks. The Gathering for å få tips Når jeg var med å lage LAN var 90% av det vi hadde på nettsiden copypasta fra TG sine sider Hei. Jeg har vært opptatt (kan ikke være online 100% av tiden) så have patience! LANet vil være fullstendig rusfritt OG alkoholfritt. Dette er en beslutning jeg har tatt helt alene, og det er et "ikke-diskutabelt" emne. Jeg kommer ikke til å ombestemme meg. 100% enig. Skal man få støtte/leie lokalet er det et selfølge. EDIT: Error, se i innboksen din Endret 7. januar 2010 av backstabber Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Lyse blå? Hva er det du snakker om? Er nå helt grå her. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 At 235 medlemmer har stemt kan jo love ganske bra Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Lyse blå? Hva er det du snakker om? Er nå helt grå her. Den var knæsjlyseblå igår kveld. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Uughh... Bra den ikke er det lenger da. Men et spørsmål til folket her, hva slags konkuranser ønsker dere? Er ikke vits i å sette opp konkuranser i spill folk ikke ønsker. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg har lyst på konkurranse der vi kan vinne noe som er gøy! Som et hjemmekinoannlegg eller et gavekort for eksempel. Hvis det blir noe overskudd, kan vel noe av det brukes som premie? Lenke til kommentar
marbek-GHOST Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Fo2 compo er jo alltid gøy (Nei jeg tenker ikke på Fallout 2, men Flatout 2) Lenke til kommentar
freelancer93 Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Hvis dere fortsatt trenger hjelp i crewet kan jeg godt hjelpe til, jeg har generelt god kunnskap om data, og jeg har en god del festlige ideer til div. compoer og aktiviteter. Jeg er også en god altmulig mann. Jeg har sendt en PM til deg error Lenke til kommentar
CWH Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Her i gamer synes vi dette er et svært positivt tiltak, og det virker som om dere har en fornuftig tilnærming. Tanken fra vår side er at vi ikke skal blande våre klamme fingre for mye i dette, rett og slett fordi vi ønsker at det skal være av leserne, for leserne. Det gir oss også litt friere tøyler redaksjonelt at vi ikke har "kommersielle interesser" her. Med det sagt ønsker vi å kunne støtte der vi har muligheten. Til Error, crewet og "debattantene" ellers vil jeg bare be dere om ikke å slite dere ut helt her. Dette er morro, ikke jobb. Dere må ikke føle dere forpliktet til å være online 24/7 for å svare på spørsmål fra brukerne. Med fare for å høres ut som en eldre gubbe en jeg faktisk er, vil jeg ikke at noen skal slite seg ut fordi det tårner seg opp med oppgaver. Sånn, moralpreken over Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Det kommer som sagt som jeg tror folk skjønner ikke neste måned. Alt må jo kartlegges osv, og som CWH sier her må vi ikke slite oss ut, dette skal være morro for alle Lenke til kommentar
marbek-GHOST Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Er jo litt morro å jobbe som F åsså se at noe blir vellykket også da hehe, men dette kommer til å ta tid. Jeg har som dere sikkert vet fått leder rollen i Tech-Crew og kommer til å slenge ut en post om at jeg ønsker "søkere" inn i min gruppe. Det skal være morro som sagt, men ting må også være litt seriøst også liksom så som sagt, kommer en post fra meg over helgen eller i dag om at jeg trenger folk keep up the good work, vi kommer til å få til noe her, det er jeg sikker på Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Da er avstemningen over lokasjon over, og Oslo vant nokså suverent med litt over 50 prosent av stemmene. Det vil si: LANet blir i Oslo. Oslo (131 stemmer [53.91%]) Bergen (63 stemmer [25.93%] De resterende prosentene gikk til "stemmer for å stemme". Neste trinn blir å stemme på hvilken dato som passer best. Jeg vil i første omgang diskutere med crewet om hvor lang vi regner med å bruke, og det vil også bli tatt høyde for TG. Vi vil nok minst arrangere LANet to uker etter/før TG. Poll kommer opp så snart vi har fått snakket litt sammen. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Da har jeg meldt meg på som stolbærer, rydder, hjelper, slave eller hva du foretrekker og kalle det Lenke til kommentar
marbek-GHOST Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Men er det noen som vet om et webhotell + Domene da? Jeg kan sikkert sette opp joomla mylansite modul dersom det er noen som har et sted å ha det Jeg vet ikke om Gamer.no har noe plass til oss, men dersom de har det hadde jo det vært veldig konge da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå