teletubbiekid Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Når kommer nettsiden opp da? ^^ Sorry at jeg maser, men det hadde vært kjekt å vite så jeg kan skaffe meg fri dagene det gjelder, og gjerne få med no folk også. Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 Gudene må vite at jeg maser mer enn deg, men folk er så sabla travle! Får mase litt til, og så ser vi hva som skjer. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 MAAAAAAAAAAAAASEEEEE!!! bump Lenke til kommentar
Xarien_InnleggNO Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 "LANet blir blir en gang i august" Tja nå er nesten august over med mindre du tenkte på 2011 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Lan Lan Lan! Hva skjer!? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Ingenting *badam, tish!* Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Nå er det like før jeg kjøper partytelt og har UTELan i hagan min i Drammen! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Hva med LaLANd? :rolleyes: Lenke til kommentar
Reacto Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 In! Compoer burde være: CS 1.6 CS Source League of Legends COD 4. Starcraft 2 Hvertfal et CS, Cod 4, SC2 og LoL/HoN (stemmer for LoL). Når blir dette da? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Tror nok ikke det blir noe i det hele tatt.. Lenke til kommentar
eivl Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 http://www.gamerlanet.net kom med innspill, siden siden blir konstruert av meg nå så kan jeg nemlig gjøre noe med det før det blir for mye arbeid å rette det opp! =) PS; jeg er ingen grafikker eller designer, jeg kan bare kode litt! =) Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hvor vanskelig er det egentlig å få litt hjelp fra gamer.no-folka og faktisk lage et brukerLAN, bare med litt push fra sia selv? Bare lurer - det skjer jo tydligvis ikke så mye her akkurat nå Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Det skjer ikke mye. Grunnen er at jeg har vært syk i over et halvt år med en nokså seriøs sykdom, har blitt frisk, mistet motivasjonen siden absolutt ingenting ordnet seg, og i de siste to månedene har jeg totalt druknet i lekser. Føler meg som en zombie, men er snart ferdig med jævelskapen nå. Så, regnet med å kjøre igang maskineriet for fullt igjen rundt den 15-16 desember. Har altså en plan, men jeg må beklage for alle utsettelsene. Alt har liksom gått ned og ned, men det ordner seg til slutt. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Det går helt fint Er veldig imponert over hvor mye ansvar du har tatt, og innsats du har lagt i dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå