Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Gamer.no LAN med litt størrelse

Anbefalte innlegg

Velkommen til forumet :)

Nei, det blir ingen aldersgrenser.

Akkurat nå driver jeg på og ringer rundt til diverse steder for å finne lokaler, men uten hell så langt. Er det noen som kan tipse meg om skoler som ligger nær Oslo Sentrum? (og som har f.eks. en gymsal på ca. 400m2 eller større)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg er muligens med, i hvert fall hvis det blir muligheter for Xbox. Men hvor stort blir dette lanet egentlig? Kanskje jeg får med meg noen av gutta fra klanen på det, må bare se om jeg er på østlandet på den tiden. Og en ting til, blir det konkurranser osv? Jeg har sykt lyst på en MW 2 turnering på Xbox :D

Lenke til kommentar

Jeg er muligens med, i hvert fall hvis det blir muligheter for Xbox. Men hvor stort blir dette lanet egentlig? Kanskje jeg får med meg noen av gutta fra klanen på det, må bare se om jeg er på østlandet på den tiden. Og en ting til, blir det konkurranser osv? Jeg har sykt lyst på en MW 2 turnering på Xbox :D

Det blir kanskje muligheter for xbox, men vi får se om tiden strekker til. Hvis det blir må vi i alle fall få folk til å ta med sine egne spillkonsoller/kontroller/multiplayerspill/tv'er og kabler.

Hvor stort blir det? Egentlig regner vi 100 personer, men det ser ut til at det blir en del større pga at vi muligens leier lokaler hvor det er mer plass en vi egentlig trenger.

Det er egentlig ikke lov til å ta med venner, men hvis vi får disse større lokalene så er det noe vi må diskutere.

Det blir også konkurranser i massevis :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Vi trenger flere folk i tech-crew og et par stykker til som "altmuligmenn"!

For å være med i tech-crew må du vite hvordan du setter opp strøm, internett til flere hundre personer!

Hvis du vil være altmuligmann så må du kun være villig til å rydde litt, og spikre/bære noen bord og stoler.

Lenke til kommentar

Skjønner dere prøve å være seriøse, men har dere flytta datoen? Blir litt tamt å ikke oppdatere førstepost right away?

Just sayin'.

Jeg liker at dere vil arrangere LAN, og har full forståelse for at det krever mye. Kanskje dere skal slå dere sammen med et par stykker som har litt erfaring fra å arrangere slikt?

(eey btw, signaturen din er heller ikke oppdatert ;))

Det jeg EGENTLIG prøvde å si er at det er lite gunstig med rot i datoer og annen slik viktig info. Med en gang dere har infoen burde dere pushe den ut til de som kan ha nytte av å se den :p

Lenke til kommentar

Skjønner dere prøve å være seriøse, men har dere flytta datoen? Blir litt tamt å ikke oppdatere førstepost right away?

*snip*

Jeg er enig med deg der, og jeg får bare beklage at jeg ikke oppdaterte førstepost med en gang. Mye å gjøre og organisere, og jeg tenkte ikke på det. Vi har forresten folk med erfaring med i crewet, men vi trenger fortsatt et par crew-medlemmer til. (altmuligmenn og tech-crew)

Når ble det endret?

Det har vært litt frem og tilbake, og vi har ikke fått satt en fast dato enda. Det ble bestemt for noen dager siden.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

*mine innlegg*

dette høres interessant ut, men førstepost burde kanskje gjøres litt mer utfyllende? Gjerne med spesifikk informasjon om f. eks. aldersgrenser, hvem som slipper inn, når innmeldingsfristen er, pris på ditt og datt, når selve LAN'et er, rusmidler, bruk av big-ass høytalere, hvilke spill det blir compo i osv. Forutsatt at dere har dette klart, selvfølgelig :3

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...