Error Skrevet 21. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 Velkommen til forumet Nei, det blir ingen aldersgrenser. Akkurat nå driver jeg på og ringer rundt til diverse steder for å finne lokaler, men uten hell så langt. Er det noen som kan tipse meg om skoler som ligger nær Oslo Sentrum? (og som har f.eks. en gymsal på ca. 400m2 eller større) Lenke til kommentar
Pariuss Skrevet 30. april 2010 Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 Jeg er muligens med, i hvert fall hvis det blir muligheter for Xbox. Men hvor stort blir dette lanet egentlig? Kanskje jeg får med meg noen av gutta fra klanen på det, må bare se om jeg er på østlandet på den tiden. Og en ting til, blir det konkurranser osv? Jeg har sykt lyst på en MW 2 turnering på Xbox Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 Jeg er muligens med, i hvert fall hvis det blir muligheter for Xbox. Men hvor stort blir dette lanet egentlig? Kanskje jeg får med meg noen av gutta fra klanen på det, må bare se om jeg er på østlandet på den tiden. Og en ting til, blir det konkurranser osv? Jeg har sykt lyst på en MW 2 turnering på Xbox Det blir kanskje muligheter for xbox, men vi får se om tiden strekker til. Hvis det blir må vi i alle fall få folk til å ta med sine egne spillkonsoller/kontroller/multiplayerspill/tv'er og kabler. Hvor stort blir det? Egentlig regner vi 100 personer, men det ser ut til at det blir en del større pga at vi muligens leier lokaler hvor det er mer plass en vi egentlig trenger. Det er egentlig ikke lov til å ta med venner, men hvis vi får disse større lokalene så er det noe vi må diskutere. Det blir også konkurranser i massevis Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 Vi har lokaler og ting kommer til å gå på "løpende bånd" fremover LANet blir i Ekeberghallen! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 Oppdatere førsteposten også kanskje slik at nye lesere får det med seg? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 Kan smugannonsere at på lanet så trenger dere ikke være verdens beste gamer for å vinne en premie. Det kommer nemelig en litt mer amminelig konkuranse "Tegn en Gamer". Tror egentlig ikke at jeg trenger å si mer, men her håper jeg på mange morsomme bidrag. Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Vi trenger flere folk i tech-crew og et par stykker til som "altmuligmenn"! For å være med i tech-crew må du vite hvordan du setter opp strøm, internett til flere hundre personer! Hvis du vil være altmuligmann så må du kun være villig til å rydde litt, og spikre/bære noen bord og stoler. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Så akkurat LAN-tråden. Skjer med den evig tidlige påmeldingsfristen? Jeg vil også være med... (>_<) Det er endret, blir i slutten av august. ^ På tide å oppdatere førstepost eller? Endret 8. juni 2010 av Benny Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Christ. Seriøse saker dette her eller? xD Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Vet ikke om det er LANet eller Benny sin post du sikter til, men jeg kan i alle fall si at LANet er seriøst ja. Å arrangere LAN er langt i fra så enkelt som man skulle tro, i alle fall når man gjør det så ordentlig som man kan Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Skjønner dere prøve å være seriøse, men har dere flytta datoen? Blir litt tamt å ikke oppdatere førstepost right away? Just sayin'. Jeg liker at dere vil arrangere LAN, og har full forståelse for at det krever mye. Kanskje dere skal slå dere sammen med et par stykker som har litt erfaring fra å arrangere slikt? (eey btw, signaturen din er heller ikke oppdatert ) Det jeg EGENTLIG prøvde å si er at det er lite gunstig med rot i datoer og annen slik viktig info. Med en gang dere har infoen burde dere pushe den ut til de som kan ha nytte av å se den Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Når ble det endret? Lenke til kommentar
maccan_InnleggNO Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Har lest gjennom hele denne tråden og det virker spennende det dere har fått til her...Jeg ser at dere er mange gamer med masse kunnskap ute der, spesiellt rundt om i oslo...Ta en titt innom denne tråden og legge igjen noe kommentarer vis dere har noe fornuftig og si. Håper på en del gode svar:) http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=14633 Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Skjønner dere prøve å være seriøse, men har dere flytta datoen? Blir litt tamt å ikke oppdatere førstepost right away? *snip* Jeg er enig med deg der, og jeg får bare beklage at jeg ikke oppdaterte førstepost med en gang. Mye å gjøre og organisere, og jeg tenkte ikke på det. Vi har forresten folk med erfaring med i crewet, men vi trenger fortsatt et par crew-medlemmer til. (altmuligmenn og tech-crew) Når ble det endret? Det har vært litt frem og tilbake, og vi har ikke fått satt en fast dato enda. Det ble bestemt for noen dager siden. Lenke til kommentar
Maniox Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Hadde jeg hatt mage til og kjøre tre og en halv time hadde jeg blitt med :> Lenke til kommentar
psyched Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Reisesyketabletter og salt potetgull! Lenke til kommentar
Mountainhome Skrevet 25. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2010 nær oslo? jaja, da går jeg glipp av det.. er ikke bare bare å reise i 6-7 timer Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Faen at jeg bor i Nordland uten penger da! Skulle gjerne vært med som alt-mulig mann.. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) *mine innlegg* dette høres interessant ut, men førstepost burde kanskje gjøres litt mer utfyllende? Gjerne med spesifikk informasjon om f. eks. aldersgrenser, hvem som slipper inn, når innmeldingsfristen er, pris på ditt og datt, når selve LAN'et er, rusmidler, bruk av big-ass høytalere, hvilke spill det blir compo i osv. Forutsatt at dere har dette klart, selvfølgelig :3 Endret 2. juli 2010 av teletubbiekid Lenke til kommentar
psyched Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Dette blir og finne på nettsiden når den kommer opp. Dodger lett "om dere har det klart da" delen Endret 2. juli 2010 av backstabber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå