Jikla Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Kan sikkert melde meg på som vakt/medic/kjøkkentjeneste. Har 3 år med Røde kors erfaring bak meg og vakt/bilett tjenester gjennom sunnfjord musikk forum. Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Tenkte bare at jeg skulle melde fra om grunnen til litt laber aktivitet på LAN-området den siste tiden. Jeg har vært syk, og har derfor ikke fått jobbet særlig effektivt. Det skal likevel sies at det skjer ting i kulissene, og vi har nå en god del ting som vi har ordnet opp i Edit: I tillegg så har vi jo sabla god tid, så det er jo heller ikke et problem! Endret 18. februar 2010 av Error Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Hehe Tiden går ganske fort syns nå jeg da Men jeg er i hvertfall ganske klar for og bære stoler! Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 En kontakt her på forumet har vært svært så behjelpelig med å finne lokaler osv til LANet. Siden han jobber for Funcom er det store muligheter for at vi kan få besøk av noen utviklere derfra, og det er jo helt supert! Så, før vi får bekreftet at Funcom kan komme kan dere jo ta en titt på dette: http://www.dataforeningen.no/index.php?id=4750449 Det er ikke så mange biletter igjen, så det vil lønne seg å være rask. Lenke til kommentar
fruktpirat Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Siden det tydeligvis blir et LAN for innlegg.no-medlemmer(?), er det slik at jeg må få ræva i gir og spamme/bumpe gamle tråder for å øke post-counten min for å få lov til å være med? Endret 8. april 2013 av fruktpirat Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Haha! Nei, det er nok slik at det holder å være medlem [med mindre du går på skolen vi kommer til å bruke]. Skal ikke komme med for mange uttalelser siden jeg ikke har noen rolle med/om lanet selv, men det later til at alle som er medlem her er velkomne, uansett registreringsdato og postcount. Vil jo at så mange som mulig skal komme! Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 Laland speaks the truth! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 BLir det Cs:s compo? Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Det er meget mulig, men vi har ikke noe klart rundt det enda. Jeg kan forøvrig melde om at vi ikke (etter uendelig mye frem og tilbake) holde LANet hos NITH så vi er for tiden på utkikk etter nye lokaler. Når vi har fått ordnet det med lokalene kommer vi i crew-gruppa til å ha et møte i Oslo, og så kommer ting til å begynne å rulle. Vi må bare få denne biten på plass først. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Skjønner! Er bra tiltak dette her Error, jeg gleder meg Lenke til kommentar
WildWolF_InnleggNO Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Slenger meg på! Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Ah, strøkent - gamer.no-lan! Hadde vært epic! Joiner glatt. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Dette er svært relevant for mine interesser. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Har det skjedd noe nytt rundt lokaler og det generelle? Juni måned nærmer seg! Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 Vi gjør så mye vi kan, men folk har en tendens til å ikke lese mailen sin ser det ut som. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 har ikke fått noe mail :S send meg gjerne en PM på inne her på forumet så leser jeg de som regel med en gang. Har 16k spam posts i mail innboksen min som jeg som regel bare sjekker hver tredje dag eller noe så jeg kan ha gått forbi den eller noe. Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 Det var vel egentlig ikke ment for deg, men mer alle andre leddene som ikke har direkte med gamer/innlegg.no å gjøre. Lenke til kommentar
Anthr0 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Blir det opprettet noen hjemmeside for informasjon og kjøp av billetter? Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 Det vil bli opprettet en side ja, men det blir nok ikke den mest fancy siden. Vi får se hva det blir til Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Er det noen aldersgrense? Første post, btw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå