Error Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Etter en del problemer må vi ha utsatt LANet en god del. Mer info kommer senere OBS: Siste frist for å stemme på lokasjon går ut 8. januar 16:00! Lokasjonen for LANet blir i Oslo! Nærmere bestemt i: Ekeberghallen! Jeg trenger folk som er villige til å hjelpe til med forskjellige oppgaver! Hvis du er interessert send meg en PM! Crewet til nå består av: Meg - Generelt Chanassa - Tech-crew (leder) TøseGuri - Tech-crew Eivl - Tech-crew Vaenas - Ansvar for konkurranser Lakus - Altmuligmann (bæring av stoler og bord, rydding av søppel osv) Nøtte - Altmuligmann (bæring av stoler og bord, rydding av søppel osv) ShampooMacTavish - Altmuligmann (bæring av stoler og bord, rydding av søppel osv) Backstabber - Diverse "elektroniske oppgaver" (ting som gjøres over internett) Jikla - Har erfaring fra røde kors. + Kan ta seg av div oppgaver. Vi satser på å få med oss 100 www.gamer.no medlemmer og opp til 200 venner og kjente. Bakgrunnen for at vi inkluderer venner og kjente er på grunn av at vi har massevis av ekstra plass i hallen vi leier, og samtidig så er det litt vanskelig å få det til å gå rundt mtp utgifter hvis vi kun er 100 personer. Originalposten: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): På bakgrunn av en kommentar i SO, og et lite personlig ønske begynte jeg å tenke litt på ideen om å ha et LAN "av gamer.no medlemmer, for gamer.no medlemmer". Tenkte da også (helst) på å ha et LAN av litt størrelse, som forhåpentligvis mange av Gamer sine medlemmer kunne tenke seg å bli med på. Tidligere har det vært arrangert forumtreff, men det har vært sterke tendenser til at bare folk fra SO-tråden har meldt seg på. Så som sagt sikter jeg til et LAN hvor det ikke er bare de som er bestevenner som kommer, men så store deler av røkla som mulig. Jeg vet enda ikke hvor stor interesse det er for et "prosjekt" som dette, og jeg vet ikke hvor mange som eventuelt ville dukket opp heller - men jeg ville tenke at rundt 20-50 personer ville vært realistisk. Så da er spørsmålet i første omgang - Er det stemning for at noen medlemmer (jeg er selvfølgelig med) fikser lokaler, strøm og alt det der og så betaler alle litt inngangspenger. Vi prøver selvfølgelig å få så lite overskudd som mulig. Hvis det eventuelt blir litt overskudd likevele kan vi donere det til noen (ja admins, hvilke goder får vi for et par lapper? ). Endret 4. september 2010 av Error Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg er for dette, sålenge det ikke er så langt ifra Oslo Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Nei, jeg tenke vel først på Oslo mtp. at flest medlemmer er fra Østlandet (vil jeg tro? Ble plutselig usikker.) Hvis det i det hele tatt blir noe av kan vi uansett bestemme dette senere. Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Kan være en ide å finne et sted å ha LANet? Mener ikke lokale, men by. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Skulle gjerne tatt en tur på noe slikt, jeg. Nå skal jeg allerede tilbringe fem dager med Nøtte på TG, men en helg eller lignende med resten av dere hadde også vært stas! Slenger meg på dette, særlig hvis det er i området rundt hovedstaden. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Er det rundt Oslo blir jeg mest sannsynlig med! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Om det er i Oslo kan dere legge til en xbox på planen. Eneste jeg har man kan spille noe særlig på HoN på MacBooken har jeg da, så det går vel det og. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hmm.. skriv opp en Xbox på meg også! Tør ikke tenke på hvor moro det hadde vært med 4-5 Xboxer rett ved hverandre samt Gears of War 2 eller Modern Warfare 2 online! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Er meget for dette, om det blir i Oslo-områdene kan jeg godt være med å arrangere også. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Kan hende jeg blir med om det er i Oslo. Spørs om jeg har fått ny pc når LAN'et er. Endret 6. januar 2010 av lolidude Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Som sagt er dette noe jeg har i ønske om å arrangere, selvfølgelig må vi være flere sammen om det, foreløpig tror jeg Oslo er sannsyneligvis det beste stedet for øyeblikket å ha et slikt lan. Det jeg vet trengs til et lan er: Lokale (0fc) Stor kapasitet på internett linje Konkuranser innenfor spill og kreativt osv Bord og stoler til lokalet Tver til konkuranser (Det vil si noen medlemmer må ta med tver slik at man har tver stående framme) Nok strøm utak. Bare noen ting jeg kom på her og nå. Men jeg tror dette er noe som kan få med flere enn SO delen av forumet og skape større bekjentskaper på forumet. Endret 6. januar 2010 av Vaenas Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 La til "stemmer for å stemme" i pollen, i tilfelle noen må stemme. For å stemme. Ja, stemmer det. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 La til "stemmer for å stemme" i pollen, i tilfelle noen må stemme. For å stemme. Ja, stemmer det. Vi skulle hatt flere sterke stemmer som deg! Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) kom igjen folkens, så få stemmer på bergen :o skuffende altså, det er jo i bergen det skjer. pluss at det er der eg bor men ja, dette er kansje noe eg vurderer og være med på, spørs når og hvor og litt sånt da. Endret 6. januar 2010 av KraniC Lenke til kommentar
psyched Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Kansje litt feil fremgangsmåte for å arrangere LAN? Først må vi se om det er mulig at det blir, hvem som skal vere i crewet, så kan vi snakke om lokale. Selv har jeg vert med på å arrangere Olsborg LAN. Nettsiden er nede fordi i ikke har betalt for den Vi kunne ta 80 personer men bare ca. 60 dukke opp. Jeg kan vere med på alt som har med arrangering å gjøre. Det eneste handikappet mitt er at jeg bor i Troms. Skal vi først satsa bør vi satse stort! 200 personer skal vi lett klare! EDIT: Trorvi må sette en tidsgrense på pollen. Vis ikke kan dette ta evigheter bare for å finne ut hvor det skal vere. BTW: Film fra LANet som jeg var med på å arrangere for inspirasjon. Endret 6. januar 2010 av backstabber Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg er med såfremt det skjer i Oslo. Lenke til kommentar
CWH Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Og dere skal naturligvis få hjelp. Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg bor i kr.sand så... stemte Oslo bare fordi jeg ikke har vært i Bergen før xD Men Gamer.no LAN var en stilig idé egentlig men trengs et bra LAN staff da, som faktisk kan noe om compo'er og sånt. Jeg var med noen venner på Sørlanet i kr.sand. Vi ble noe skuffet over dårlig planlegging og fullføring av de som ledet det hele. Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Blir dette rundt Oslo-området så blir jeg med Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Compoer er selvfølgelig en selvfølge, premie må jo også til. Jeg kan som sagt være med å arrangere noe sånt, har ingen erfaring med det, men et sted må man jo begynne for å få det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå