VEH_InnleggNO Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 En saftig utvidelse er på vei. Les hele saken Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hoi, dette hørtes bra ut! Må nesten spille ferdig med den ene karakteren min først... Bra at BioWare gir ut såpass mye nytt innhold! Hvis ikke det er for å presse penger da, selvfølgelig. Dette er vel å få kjøpt over nettet, sånn som resten av DLC-en? Lenke til kommentar
Kakkoii Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 En saftig utvidelse er på vei. Les hele saken Herlig! Nekter å tro at Bioware klarer å holde en lanseringsdato, men bekreftelsen på en oppføler/storutvidelse er fantastisk nytt. Også veldig glad for at man visstok kan importere sin gamle karakter. Var noen rykter om at man måtte lage ny, noe som ville vært litt kjipt. Har blitt glad i de jeg har=) Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Orlais, ikke Oralis. Ellers er det jo kjekt at de kommer med en skikkelig expansion også, ikke bare drip-feed-greier i form av 45-minutters DLC-pakker. Lenke til kommentar
Pheus Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Famtastiske nyheter! Og jeg som gikk på nett bare for å lete etter nyheter om SW:TOR, men dette er jo minst like bra! Lenke til kommentar
DubiousCow Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 -applaus- Flotte greier, gleder meg veldig til å fortsette med min første character Litt ved siden: Giantbomb.com valgte Dragon Age som 2009s beste spill på PC. Fortjent. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) I tillegg blir det mulig å endre egenskapene dine hvis du er misfornøyd med de du har investert i. Håper det betyr at jeg kan fjerne Spirit Healer fra Magen min å bli noe annet! Gleder meg til dette! Endret 5. januar 2010 av Nostalgic Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Oi OI oi oioioioioioi. Nå ble jeg virkelig overrasket. Trodde ikke det kom til å komme så fort. Dette skal jeg ha! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Flott, det var akkurat dette jeg ønsket. Å få utforske det fantastske universet enda mer er ikke annet enn positivt. Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Dragon Age: Origins: Awakening? Sett bort ifra den klønete tittelen så høres dette veldig bra ut. Klassevariasjonene var ikke spennende nok til å holde interessen min for en andre gjennomspilling, men jeg er veldig klar for nytt innhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå