Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

3G MobNett og bredbånd?

Anbefalte innlegg

Hei

Leste artikkelen på amobil.no om 3g mobilnettet og lurte litt på om de kan bety at det er håp for oss som fortsatt bare har isdn hjemme?

greit nok at det sikkert blir dyrt, men hvis det hadde blitt aktuelt med fastpris så hadde jeg heller betalt litt mer, og jubla for å bli kvitt isdndritten.

hadde det vært mulig å koble seg opp på nett via mobilen og kunne surfa med 384kbs hastighet hadde jeg vært glad, bedre enn 64k uansett, men utifra artikkelen så virka det ikke som det var mulig, kun å motta filmer og sånne ting på mobilen.

noen som har peil?

takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Leste artikkelen på amobil.no om 3g mobilnettet og lurte litt på om de kan bety at det er håp for oss som fortsatt bare har isdn hjemme?

greit nok at det sikkert blir dyrt, men hvis det hadde blitt aktuelt med fastpris så hadde jeg heller betalt litt mer, og jubla for å bli kvitt isdndritten.

hadde det vært mulig å koble seg opp på nett via mobilen og kunne surfa med 384kbs hastighet hadde jeg vært glad, bedre enn 64k uansett, men utifra artikkelen så virka det ikke som det var mulig, kun å motta filmer og sånne ting på mobilen.

noen som har peil?

takker for svar

3G vil nok dekke enda mindre områder enn ADSL om det noen gang blir bygd ut. Til da vil nok de aller fleste ha tilgang å en eller annen form for bredbånd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...