Enceladus Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Bare lurer jeg Synest alt som er der nå virker simpelt og dumt. Men kanskje det finnes noen perler jeg ikke har sett? Eller siden dette er så nytt at det i fremtiden vil bli satset på større og mer omfattende produksjoner der. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Har ikke testet det selv, men har hørt at Dungeons & Dragons: Tiny Adventures skal være ok. http://www.facebook.com/TinyAdventures?v=info Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 De fleste spill på facebook, kan vel strengt tatt ikke kalles kvalitetsspill, men spill som Crazy Taxi kan være veldig morro ^_^ Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Har ikke testet det selv, men har hørt at Dungeons & Dragons: Tiny Adventures skal være ok. http://www.facebook.com/TinyAdventures?v=info Har spilt dette en del selv, og det er et ålreit tidsfordriv om man mot formodning ikke skulle ha noe fornuftig å gjøre på skolen eller jobben eller hva det måtte være. Det kan likevel være at jeg finner en anelse mer glede i denne tallknusingen som D&D-nerd :> Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg synes det er litt lol med folka som kaller seg en gamer og hvis du spør hva slags spill de spiller får du en hel oppramsing av alle de drittspillene på Fjesboka, som er utelukkende det eneste de spiller. Lenke til kommentar
Slettet-P4UHS Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg synes det er litt lol med folka som kaller seg en gamer og hvis du spør hva slags spill de spiller får du en hel oppramsing av alle de drittspillene på Fjesboka, som er utelukkende det eneste de spiller. enig....de er ikke skikkelige spill....mer bare som en slags....tidssløser... nå ER jeg klar over at det forsåvidt er definisjonen på alle spill, men er vel litt vanskelig å forklare med mindre man har mitt synspunkt x) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå