Joachim_F Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Blizzard lover variasjon også i enspillerdelen. Les hele saken Lenke til kommentar
ravens_rage Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Blizzard leverer igjen! Enda mer enspiller stoff jeg kan kose meg i. Har aldri vært flink til sånn micro management på strategispill så jeg regner med at jeg kommer til å bli eid på multiplayer. Vil gjerne kose meg lengst mulig med singleplayer. Starcraft 2 skal kjøpes Lenke til kommentar
frankpettersen_InnleggNO Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 3 separerte utgivelser? Så en må altså bla opp trippel pris for å få hele starcraft 2 pakken? Ikke bra, med mindre enkeltspillene selges til 1/3 av prisen.. Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Just to clarify, this is not a separate campaign set apart from the Terran campaign. These are missions in the campaign where you play as Protoss. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Wuhuhuhu! Gleder meg sykt! Håper at skolemacene klarer å kjøre dette relativt bra! Lenke til kommentar
Stekepanna_InnleggNO Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Gleder meg <3 :rolleyes: Lenke til kommentar
Hojjoj Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 3 separerte utgivelser? Så en må altså bla opp trippel pris for å få hele starcraft 2 pakken? Ikke bra, med mindre enkeltspillene selges til 1/3 av prisen.. men du får også 3ganger så mange mission enn de hadde hatt hvis de skulle gjøre 3 campaigns på samme tid. Man får også bedre historie. Men er du zergfan så tar det nok litt tid før du får spilt singleplayern Lenke til kommentar
lavizh_ Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg regner med at det blir Skirmish hvor man kan spille med alle 3 enhetene i Wings of Liberty? Er dette blitt bekreftet ? Lenke til kommentar
Hojjoj Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg regner med at det blir Skirmish hvor man kan spille med alle 3 enhetene i Wings of Liberty? Er dette blitt bekreftet ? skirmish har alle rasene fra starten av. Er kun singleplayer som blir delt opp i 3. Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Er spent på dette, Blizzard er kvalitet, enkelt og greit Lenke til kommentar
frankpettersen_InnleggNO Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 du får også 3ganger så mange mission enn de hadde hatt hvis de skulle gjøre 3 campaigns på samme tid. Man får også bedre historie. Men er du zergfan så tar det nok litt tid før du får spilt singleplayern Det gjenstår å se, men en kan jo håpe :-). Jeg håper det ikke blir et episodebasert opplegg ala half life 2-serien, som var alt for dyrt i forhold til innholdet. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 3 separerte utgivelser? Så en må altså bla opp trippel pris for å få hele starcraft 2 pakken? Ikke bra, med mindre enkeltspillene selges til 1/3 av prisen.. Det er vel ikke sagt noe om pris enda. Jeg tviler (håper) at det ikke vil koste rundt 400kr som ett vanlig PC spill, men heller 150-200 som er langt mer overkommelig. Lenke til kommentar
Hojjoj Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 du får også 3ganger så mange mission enn de hadde hatt hvis de skulle gjøre 3 campaigns på samme tid. Man får også bedre historie. Men er du zergfan så tar det nok litt tid før du får spilt singleplayern Det gjenstår å se, men en kan jo håpe :-). Jeg håper det ikke blir et episodebasert opplegg ala half life 2-serien, som var alt for dyrt i forhold til innholdet. dette er offisiell informasjon de satt med valget i sommer om å konsentrere seg om et produkt med 30missions eller 3 produkter med 30 missions hver. Men spent på prisen, de bør kunne selge det rimeligere fra f.eks battle.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå