V. Haugen Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Introduserer nye datapakker og senker prisen per megabyte. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Talkmore struper også ved 4 GB (ifølge nettsiden deres), så jeg ser ikke helt at dette abonnementet skiller seg nevneverdig ut fra de andre? Men det er jo en tier billigere da... Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Talkmore struper også ved 4 GB (ifølge nettsiden deres), så jeg ser ikke helt at dette abonnementet skiller seg nevneverdig ut fra de andre? Men det er jo en tier billigere da... Nei, da er jeg enig i at det ikke skiller seg nevneverdig ut. Det stod ingenting om hastighetsbegrensningen i pressemeldingen vi fikk, og i skrivende stund var det ingen info å oppdrive på Talkmores nettsider. Øvrige operatører fikk for øvrig advarsel fra forbrukermyndighetene for å kalle sine abonnementer og tjenester noe med "Fri bruk" når det viste seg at det var begrensninger på bruken. (jfr. NetCom "Hele Tiden" og Telenor "Dag&Natt" som erstattet "Fri bruk"). Skal ikke se bort i fra at Talkmore også gir sin største datapakke et nytt navn om kort tid, ettersom de har satt de samme begrensningene på sin tjeneste.... B) Endret 5. januar 2010 av Vegard Haugen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg