mobilen.no Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 En Russisk HTC-kilde hevder det vil bli mulig å oppgradere HD2 til Windows Mobile 7 Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Håper på en oppdatering av noe slag snart i alle fall... HD2'en min er ikke til å stole på hva kommer til å sende SMS eller å brukes som vekkerklokke. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Sjekk på www.htc.com og Norge for oppdateringer av din HD2, eller for den saks skyld andre HTC telefoner.. Min HD2 med nyeste ROM'n er ihvertfall til å stole på.. :-)) Lenke til kommentar
Cevillan Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Håper på en oppdatering av noe slag snart i alle fall... HD2'en min er ikke til å stole på hva kommer til å sende SMS eller å brukes som vekkerklokke. Snodig det der... Opplevde kun på nyttårsaften at sms ikke ble sendt, men da ble jeg varslet om det. Har hatt telefonen siden den kom, og installert ny offisiell ROM og alle hotfix'ene. Når det gjelder bruk som vekkerklokke slet jeg litt med at de fleste alarmtonene var for korte, og at jeg dermed ikke våknet av dem. Men med alarmentonen "Alarm-Snooze" har dette aldri vært et problem siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg