Thomas :-) Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 eg sammen inn gamespy på SoF1 og så alle venner bare leke løpe ikke drepe folker :-? jeg har drepe en dame med svart klær så alle sint prøve drepe på meg er feil :o skal vær rød mot blå ? hvem har SoF1 kan spiller mot meg på gamespy Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 høh? :o Kan du prøve å omformulere deg? når jeg ser på dine tidligere innlegg må jeg si at jeg ikke forstår halvparten... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 høh? :o Kan du prøve å omformulere deg? når jeg ser på dine tidligere innlegg må jeg si at jeg ikke forstår halvparten... Anstreng deg litt mer... :-? Anyhow, antakelig spiller du vel teamgame da, Thomas - mener å huske selv at det var litt vanskelig å skille de røde fra de blå siden modellene ikke har noen farger som tyder på det ene eller det andre... Hmm, er det ikke sånn at hvis du holder siktekornet over en fyr så står navnet i den fargen over han eller noe sånt? Er så lenge sia jeg spilte SoF på nettet at jeg husker ikke... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 eg sammen inn gamespy på SoF1 og så alle venner bare leke løpe ikke drepe folker :-? jeg har drepe en dame med svart klær så alle sint prøve drepe på meg er feil :o skal vær rød mot blå ? hvem har SoF1 kan spiller mot meg på gamespy prøver du å kødde med hodene våres eller? skjønte ikke noe :-? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Var da ikkje så vanskelig å forstå? Dessuten, ta en kikk i signaturen til Thomas, forklarer sikkert skrivemåten hans. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Var da ikkje så vanskelig å forstå? Dessuten, ta en kikk i signaturen til Thomas, forklarer sikkert skrivemåten hans. Døv? kan da vel skrive selv om man er døv? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Ikke nå igjeeeeeen! *holde for øra* Men seriøst; jeg er 95% sikker på at jeg fant problemet hans, kan dere ikke konsentrere dere om å bygge videre på svaret mitt istedet i tilfelle? Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Alle som slenger dritt vil generelt bli utestengt, og i alle fall i dette tilfellet. Les signaturen og tenk dere godt om før dere sier noe mer. Med mindre noen vil svare på spørsmålet til Thomas er det tut og farvel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå