Gå til innhold

forhåndsbestilling på elkjøp.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja enda en gang har elkjøp feilet. Jeg hadde Forhåndsbestillt Bioshock 2 til 399kr og har gledet meg hele tiden til denne dagen, men når jeg kom hjem idag var den ikke i postkassen min. Egentlig som forventet. Så nå kan jeg vel vente meg å vente et par dager før jeg får spillet, men jeg synes det er veldig sløvt gjort av elkjøp å ikke klare å levere på lanseringsdagen.

Lenke til kommentar

Elkjøp? Sende mail når noe er sent? Lollerino. De har levert så mange spill flere dager og uker for sent uten å gi fra seg et ord at jeg ikke normalt sett vurderer nettbutikken deres engang. Denne gangen derimot tenkte jeg at jeg kunne bestille fra dem for å se om de fremdeles brukte like lang tid som før. Jeg måtte ikke ha Bioshock 2 på dagen og prisen på 399 var fin (selv om det koster det i butikken deres også).

Spillet lå som forventet ikke i postkassen (postkasse, postkasse) i dag og tellingen kan starte: 1

Lenke til kommentar

Jeg ringte kunde supporten til Elkjøp anngående Bioshock 2 og spurte når Spillet ville komme i postkassen min og det viste seg at de ikke har fått det inn på Hovedlagret enda. De får ikke inn Bioshock 2 før 15 Februar. Så det sier vel alt.

Lenke til kommentar

Jeg ringte kunde supporten til Elkjøp anngående Bioshock 2 og spurte når Spillet ville komme i postkassen min og det viste seg at de ikke har fått det inn på Hovedlagret enda. De får ikke inn Bioshock 2 før 15 Februar. Så det sier vel alt.

Hahaha. Fantastisk. De har det i butikkene sine, men ikke på lager for utsending til nettkunder? Ønsker de i det hele tatt å drive en nettbutikk eller burde de bare gjøre om nettsiden sin til en eneste stor reklameavis?

Lenke til kommentar

Har du enda ikke fått noe mail med kvittering eller angrerett? Isåfall ville jeg sjekket kontoen og sett om det var blitt reservert eller tatt penger fra kontoen. Om ikke har bestillingen mest sannsynlig ikke gått gjennom, og da kan det være greit å ringe kundeservice:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...