lu2saa08 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hei, skal kjøpe meg en ny xbox(siden den gamle er.....gammel:P) Men savegames og accounten min? kan jeg gjør som med ps3 å bare bruke en minnepinne til å overføre savegames? bryr meg ikke om achivements og slik. trenger bare kontoen til live og savegames. takk Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Siden du skal oppgrader til feks Elite som har 120 gb HD kan du bestille en overføringskabel ved å ta kontakt med Microsoft. Endret 4. januar 2010 av whackedorange Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Du kan enten kjøpe et minnekort fra Microsoft (blodpris) eller ringe dem og be om et transfer-kit. Det er mer eller mindre kun en ledning og en kabel som du kan overføre alt fra den forrige harddisken din over til den nye med. Ifølge de som har bestilt en hos Microsoft i det siste så koster den 110kr, men jeg ville spurt litt rundt om noen hadde en liggende først. whackedorange har selvfølgelig helt rett i at om du kun vil ha en ny boks så kjøper du en Arcade. Da får du en splitter ny boks som gjør alt det en Elite kan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå