Gå til innhold

Utviklerdagbok: Mass Effect 2 #2 (X360, PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke om det er nettleseren min eller om det er noe galt med selve videoen, men lyden lå veldig mye lengre foran bildet. Til den grad at det hadde blitt useelig (er det et ord?) om det hadde handlet om noe annet enn voice-acting.

For å snakke om innholdet i videoen må jeg bare si at jeg gleder meg så mye til Mass Effect 2 at for hver gang jeg ser en ny video lukker jeg øynene hardt, knytter nevene og drar et innvendig "YEES!". Man kan virkelig se i mange av gameplayvideoene at dialogene har fått et betraktelig løft og det er ingen tvil om at disse navnene fortjener hver sin del av kaka. Og jeg må innrømme at jeg allerede planlegger hvordan jeg skal erobre rumpa til Miranda i et møe etterlengtet subplot. Mm, mm, mmmm.

Lenke til kommentar

Herlige stemmeskuespillere som garantert vil gjøre spillet og historien rettferd. Bildet henger en god del etter lyden her, men budskapet kommer tydelig nok frem - og det er at Mass Effect 2 kommer til å bli en storproduksjon uten like som virkelig kommer til å bli herlig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...