VEH_InnleggNO Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Dato er satt for neste dose med innhold, mens ryktene går om et større tillegg. Les hele saken Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 På tide! Har ventet på denne i hele jul! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Får se om jeg får fikset directX erroren på pcen så jeg kan få spilt denne dlcen da:) Lenke til kommentar
Remnant Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Gleder meg til denne. Tror man må laste den ned og betale på siden dems right? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Kjøper fra siden deres også laster man ned ja, hmm... du er 2.5 m unna så jeg kunne sagt det ved tale^^ Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Sjeldent at ps3 blir nedprioritert.. Glad jeg kjøper mine multispill til xboxen min.. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Noen som vet hvorfor PS3 utgaven ofte blir nedprioritert? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Sannsynligvis fordi de fleste utviklere heller vil få ut ting enklest og fortest mulig, og dessverre er ikke Playstation 3 den enkleste og raskete plattformen å gi ut ting på for en del av dem. Xbox 360 og PC deler mer kjente arkitekturer og er derfor raskere å arbeide på. Derfor velger mange å først gjøre seg ferdig med PC og Xbox 360 versjonene før de legger inn litt mer krefter i å få produktet ut til Playstation 3. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Ikke glem at Jack Tretton lukter. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Lakus: Ok takk. Hadde en mistanke om at det var noe i den duren. Micro$oft har vel også til flere anledninger betalt utvikler/utgiver for at et spill skal utgis til Xbox/PC først? Dette gjelder vel også andre produkter? Rett meg gjerne her. Uansett annoying at en må vente på denne måten. Er jo strengt tatt ikke rettferdig. Men men... Skaffer det uansett på PC seinere når jeg punger ut for ny "baby".. Da blir det den platformen som gjelder til PC/multispill. Lenke til kommentar
steffen_1,6dx Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 hadde det ikke vært for at jeg har gitt opp spillet pga umulig archdemon, så hadde dette vært utrolig kult. 15timers tilleggspakke til et av tidenes feteste spill...oioioi Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Folk kan være glad her for at Warez folka har ikke klart å skaffe leak Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Return to Ostagar er nå utsatt på ubestemt tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå