Kharan Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Under et intervju med Bioware sa de at de var overrasket over at den gjennomførte kvaliteten i Tortage ikke ble værende i resten av spillet, og at det var en åpenbar fallgruve mht spillbarhet. Regner da med at Bioware ikke gjør samme feilen. Lenke til kommentar
Rub_The_Nub Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Lang og god trailer til SW:TOR (for oss som ikke har sett den enda): Trailer Det kribla litt i magen, ja? Fint Gleder meg som en liten jente på vei til hestestallen! Men en ting i artikkelen mener jeg er feil: Du sier Jedi Consular er en ny profession, men man kunne vel være det i begge KOTOR spillene? Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Ser tøft ut, blir det open world/instances? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Kan du gå i detalj hvordan kampsystemet funker ? er noe retningsstyrt eller er det tradisjonelt 1,2,3,4,5,6 som aktiverer special moves og en animasjon spilles? Likt WoW? Er systemet sånn at noen kan mestre det på en måte pga reaksjonsevne og presisjon? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Wow sitt system funker flott. Ser hvordan AoC gikk med sitt "skillbaserte" gameplay. Større gimmick har jeg aldri sett. Direkte bruker-fientlig. Håper på noe ala wow og det gjør nok de fleste. Lenke til kommentar
crashmag Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Vil bare gratulere med en fantastisk bra skrevet artikkel Lenke til kommentar
Avean Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Wow sitt system funker flott. Ser hvordan AoC gikk med sitt "skillbaserte" gameplay. Større gimmick har jeg aldri sett. Direkte bruker-fientlig. Håper på noe ala wow og det gjør nok de fleste. Ikke enig, AoC sitt system er langt bedre enn WoW. AoC feilet på innhold og instansering og ubalanserte klasser. Er det noe Funcom skal ha skryt for er det å ha bringt et mer interaktivt og involverende slåssesystem enn å sitte og trykke på autotarget med tab og 1,2,3,4,5,6,7,8 og se på at tall popper i hodet på fienden. Lenke til kommentar
oophus Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Wow sitt system funker flott. Ser hvordan AoC gikk med sitt "skillbaserte" gameplay. Større gimmick har jeg aldri sett. Direkte bruker-fientlig. Håper på noe ala wow og det gjør nok de fleste. Ikke enig, AoC sitt system er langt bedre enn WoW. AoC feilet på innhold og instansering og ubalanserte klasser. Er det noe Funcom skal ha skryt for er det å ha bringt et mer interaktivt og involverende slåssesystem enn å sitte og trykke på autotarget med tab og 1,2,3,4,5,6,7,8 og se på at tall popper i hodet på fienden. Helt enig Avean. AoC sitt system gruser WoW sitt system når det gjelder det å få brukeren litt aktiv når det gjelder sloss systemet. Jeg husker jeg til og med satt å så på filmer mens jeg spilte WoW, noe som jo forteller litt om hvor "tregt" det kan være. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Kan du gå i detalj hvordan kampsystemet funker ? er noe retningsstyrt eller er det tradisjonelt 1,2,3,4,5,6 som aktiverer special moves og en animasjon spilles? Likt WoW? Er systemet sånn at noen kan mestre det på en måte pga reaksjonsevne og presisjon? Star Wars: The Old Republic følger den typiske malen for kamp i slike spill, med animasjoner som aktiveres av knappetrykk. Den eneste forskjellen er vel at man ikke har en auto attack-funksjon som sådan, men selv aktiverer enkeltangrep. Systemet er langt ifra så nyskapende som det i Age of Conan var, og kanskje heller ikke så morsomt og taktilt som nevnte, men det er utrolig smidig og lekkert i utførelsen og føles givende til tross for at det som sagt er "av den gamle skolen". colyte: Tusen takk skal du ha! Det er sånne tilbakemeldinger som gjør det morsomt å skrive artikler - uansett tema, selv om det selvsagt er noe spesielt med å få slå klørne i de største spillene som et rovdyr Endret 4. januar 2010 av Odesseiron Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Alt vi har sett til nå har vært ting som vi vet at BioWare mestrer. Det som blir spennende er å se hvordan de takler ting som: - PvP - Endgame content - Items - Crafting/trades - Ingame økonomi Det er ingen tvil om at SWTOR blir verdig å spille gjennom, spørsmålet er hvor de er ett år etter release. Veldig enig. Å levle virker veldig spennende, men jeg er mer usikker på hva som skjer når man når maks level. Det skal derimot sies at av alle MMO's som har kommet etter WoW så er det dette jeg har størst tro på. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hmm det høres jo spennende ut selv om jeg ikke er noe fan av gamle kampsystemet men. Det betyr at de med størst level og best utstyr vinner kampene uansett ergo de med 0 liv vinner hehe. Lenke til kommentar
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Wow sitt system funker flott. Ser hvordan AoC gikk med sitt "skillbaserte" gameplay. Større gimmick har jeg aldri sett. Direkte bruker-fientlig. Håper på noe ala wow og det gjør nok de fleste. Ikke enig, AoC sitt system er langt bedre enn WoW. AoC feilet på innhold og instansering og ubalanserte klasser. Er det noe Funcom skal ha skryt for er det å ha bringt et mer interaktivt og involverende slåssesystem enn å sitte og trykke på autotarget med tab og 1,2,3,4,5,6,7,8 og se på at tall popper i hodet på fienden. Helt enig Avean. AoC sitt system gruser WoW sitt system når det gjelder det å få brukeren litt aktiv når det gjelder sloss systemet. Jeg husker jeg til og med satt å så på filmer mens jeg spilte WoW, noe som jo forteller litt om hvor "tregt" det kan være. Vil ikke si at jeg er heelt enig at AoC "revelusjonerte" noesomhelst....det hele manet ned til at istedenfor å trykke 1 for "Special shot of whatever" så måtte du trykke 1,2,2,1,3.....morro de første 2 minuttene...så var det drepende kjedelig.. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) Wow sitt system funker flott. Ser hvordan AoC gikk med sitt "skillbaserte" gameplay. Større gimmick har jeg aldri sett. Direkte bruker-fientlig. Håper på noe ala wow og det gjør nok de fleste. Ikke enig, AoC sitt system er langt bedre enn WoW. AoC feilet på innhold og instansering og ubalanserte klasser. Er det noe Funcom skal ha skryt for er det å ha bringt et mer interaktivt og involverende slåssesystem enn å sitte og trykke på autotarget med tab og 1,2,3,4,5,6,7,8 og se på at tall popper i hodet på fienden. Helt enig, Avean! Selv syntes jeg mange av instancene var ganske bra. Endret 16. januar 2011 av Amored Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Wow sitt system funker flott. Ser hvordan AoC gikk med sitt "skillbaserte" gameplay. Større gimmick har jeg aldri sett. Direkte bruker-fientlig. Håper på noe ala wow og det gjør nok de fleste. Ikke enig, AoC sitt system er langt bedre enn WoW. AoC feilet på innhold og instansering og ubalanserte klasser. Er det noe Funcom skal ha skryt for er det å ha bringt et mer interaktivt og involverende slåssesystem enn å sitte og trykke på autotarget med tab og 1,2,3,4,5,6,7,8 og se på at tall popper i hodet på fienden. Mitt første møte med PvP i AoC ble også mitt siste, gikk i nærkamp, startet en combo, men motstanderen gikk bare vekk og jeg kunne ikke følge etter uten å avbryte comboen. Syns system som WoW, LotrO og andre bruker fungerer mye bedre i den tradinsjonelle MMO modellen, rett og slett. Action spill styreformen har jeg så langt ikke sett noen overbevisende eksempel på. Forresten så vises det at du ikke har prøvd arena særlig mye i WoW, kreves ganske god reaksjonsevne og koordinering for å få det til skikkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå