simalarion Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 setter inn orginal MW2 cd, starter exe og innstalleringen, men så tar steam over før jeg får valgt destinasjon og starter nedlasting av spillet som tar et pr timer. Ganske sikker på at det skal være mulig å innstallere spillet fra Orginal CD så lurer på om noen av dere har løsningen her. Fant et forslag ved å google, men fikk ikke noe ut av det. Lenke til kommentar
pvtstorm Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Skjedde meg med også. Avbrøt installasjonen og forsøkte igjen. 3/4 gangen installerte den fra plata. Ikke bra at det skal være sånn. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Prøve flere ganger uten og av-innstallere var svaret ja, og takk for det ). Lenke til kommentar
Abaddon_InnleggNO Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Man starter jo med å installere fra cd 1, og går videre til cd 2, der vanligvis Steam tar over nedlastingen. Hvis jeg husker riktig, så avbrøt jeg Steam bare og satte i cd 2 igjen, og da installerte det seg fra cden. Kan hende at jeg husker litt feil, er en god stund siden jeg installerte det ferdig, altså dagen etter release. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå