Laland Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Som AltF4 sier så ville ikke det vært filminnhold som kom i 2009, så det ville enten gjort Avatar irrelevant i denne avstemningen eller ignorert hvis den skulle vært med. Forøvrig digger jeg formuleringen i den oppdaterte førsteposten, "og på sist men ikke minst Up!". Når den kommer sist er det vel fordi det var den som fikk minst antall stemmer? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Ja edt var nok det Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Tror ikke District 9 noen gang hadde halvparten av ambisjonene til Avatar så det er vel egentlig bare naturlig. Synes det blir litt feil å si. En film blir ikke bedre å større, bare fordi den har større ambisjoner. Bare sammenlign filmene til Ed Wood med f.eks Spielberg, så ser du det. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 Så Up! i går og må si det var en knallgod film ^_^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Tror ikke District 9 noen gang hadde halvparten av ambisjonene til Avatar så det er vel egentlig bare naturlig. Synes det blir litt feil å si. En film blir ikke bedre å større, bare fordi den har større ambisjoner. Bare sammenlign filmene til Ed Wood med f.eks Spielberg, så ser du det. Med større ambisjoner kommer ønsker og engasjementet for å gjøre det større og bedre, det er bare naturlig. Med Avatar hadde (og klarte) James Cameron vannvittige forventninger, som lønte seg når det gjelder profitt. Som en film er den også storslagen - du lager ikke slikt uten ambisjoner. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Tror ikke District 9 noen gang hadde halvparten av ambisjonene til Avatar så det er vel egentlig bare naturlig. Synes det blir litt feil å si. En film blir ikke bedre å større, bare fordi den har større ambisjoner. Bare sammenlign filmene til Ed Wood med f.eks Spielberg, så ser du det. Med større ambisjoner kommer ønsker og engasjementet for å gjøre det større og bedre, det er bare naturlig. Med Avatar hadde (og klarte) James Cameron vannvittige forventninger, som lønte seg når det gjelder profitt. Som en film er den også storslagen - du lager ikke slikt uten ambisjoner. Jeg sier ikke at James Cameron ikke hadde ambisjoner, men at det er ikke ambisjonene som gjør filmen bra. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Sier meg enig med Atsjonas her. Avatar var en god film, og Cameron hadde utvilsomt ambisjoner, men det er ikke til å legge skjul på at jeg ble litt skuffet. Filmen var ikke så ufattelig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå