Haunts Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Avatar blåste virkelig sveisen av meg! +1 Derfor går min stemme til Avatar, satt klistra til kino skjermen etter 5 min Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Skal se Avatar i 3D på onsdagen, men jeg har sett Inglorious Basterds 3 ganger, og den blir bedre for hver gang, så min stemme gikk til den. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Lurer på om jeg ikke skal fyre opp Inglorious Basterds selv i kveld. Har lyst til å se den igjen og det frister ekstra nå som special edition versjonen kom på Blu-Ray for litt siden. Stemte forøvrig på den også. Kongefilm. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Stemte på den jeg også. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hva i all verden er det egentlig som er så bra med Inglorious Basterds da? Beklager, men jeg klarer helt ærlig ikke å se hva den gjør på listen. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg er villig til å vedde på at det er Brad Pitt og Tarantino, uten at jeg er enig. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hva i all verden er det egentlig som er så bra med Inglorious Basterds da? Beklager, men jeg klarer helt ærlig ikke å se hva den gjør på listen. Samme synes jeg om Up! Den var koselig, men så fantastisk som alle skal ha den til å være er jeg ekstremt uenig i. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Up! er en veldig bra film, jeg ville ikke sagt at jeg er ekstremt uenig at det er såå fantastisk, men for meg så kan den ikke måle seg med Avatar og Inglorius Basterds :rolleyes: Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Tsk, den filmen som burde vinne er District 9. ^_^ Endte opp med å stemme på den, fordi den har den beste historien, og som kjent er det noe jeg faller for. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg bestemmer nu at avstemningen går ut i kveld klokken 23:59!! (eller morgenen etter, hvis jeg har lagt meg før) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Stemte Inglorious Basterds fordi jeg syns den var best. District 9 har jeg dog ikke sett. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Da har jeg sett Avatar, og jeg tror jeg må se den igjen for å få korrekt inntrykk, men min stemme går fortsatt til Inglorious Basterds. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Da var avstemningen over og AVATAR vant så vidt med en stemme over Inglorious Basterds, på tredje plass kom District 9 og på sist men ikke minst Up! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Vel fortjent! Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg har ikke sett inglorious basterds eller Up, så jeg kan vel ikke uttale meg så mye om resultatene. Mener likevel at District 9 er en bedre (men det er ikke dermed sagt at den er kulere) enn Avatar. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg så nettopp Inglorious Basterds og skal bare si det er litt av en film! Men jeg synes faktisk ikke den var på langt nær så bra som avatar. Skulle gjerne sett District 9 thou ^_^ Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Skulle gjerne sett District 9 thou ^_^ Så den i går, og må si den tok meg virkelig på senga! Men, den er ikke fullt like episk som Avatar etter min mening Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Tror ikke District 9 noen gang hadde halvparten av ambisjonene til Avatar så det er vel egentlig bare naturlig. Ble forelsket i konseptet (D9) fra første trailer, og føler at det ble utrolig mesterlig utført. Dokumentar-stilen som var over den første delen av filmen satte et veldig personlig og nærgående preg på det hele. Avatar er en himla god film, men det er enkelte scener - blant annet hvordan Jake fikk tak i den store fuggern' som jeg savnet underveis. Greit nok at det ble et veldig "surprise!" når han dukket opp med den, men det virket som en billig måte å slippe å lage scenen på. Lenke til kommentar
Materie Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Det kan da hende vi får se mer av den scenen når filmen kommer på blu-ray og DVD, da, Laland. Synes det er greit at de ikke viser absolutt alt på kino, jeg, når filmen er såpass lang allerede. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Nå skal ikke en film bedømmes utifra hva som kommer på DVD ved en senere anledning, skal den vel? Jeg har ikke sett Avatar, men jeg sitter med inntrykket av at det er heseblesende CGI og en tynn historie. Ikke akkurat "beste film" materiale i mine øyne med andre ord, men det kan jo hende skuespillet og måten historien fortelles på er eksepsjonelt god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå