Gå til innhold

Årets film 2009 - FINALE

Craxmerax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Hva i all verden er det egentlig som er så bra med Inglorious Basterds da? Beklager, men jeg klarer helt ærlig ikke å se hva den gjør på listen.

Samme synes jeg om Up! Den var koselig, men så fantastisk som alle skal ha den til å være er jeg ekstremt uenig i.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Tror ikke District 9 noen gang hadde halvparten av ambisjonene til Avatar så det er vel egentlig bare naturlig. Ble forelsket i konseptet (D9) fra første trailer, og føler at det ble utrolig mesterlig utført. Dokumentar-stilen som var over den første delen av filmen satte et veldig personlig og nærgående preg på det hele. Avatar er en himla god film, men det er enkelte scener - blant annet hvordan Jake fikk tak i den store fuggern' som jeg savnet underveis. Greit nok at det ble et veldig "surprise!" når han dukket opp med den, men det virket som en billig måte å slippe å lage scenen på.

Lenke til kommentar

Nå skal ikke en film bedømmes utifra hva som kommer på DVD ved en senere anledning, skal den vel? ;)

Jeg har ikke sett Avatar, men jeg sitter med inntrykket av at det er heseblesende CGI og en tynn historie. Ikke akkurat "beste film" materiale i mine øyne med andre ord, men det kan jo hende skuespillet og måten historien fortelles på er eksepsjonelt god.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...