Lakus Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Stemte på Inglorious Basterds og Watchmen. Synes det er litt rart å stemme på to filmer når det egentlig handler om den beste, men jeg klarer ikke bestemme meg mellom de to. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Stemte på Avatar og Sherlock Holmes, det var de som gav meg mest ifjord. Edit: Jeg synes det hadde vært bedre hvis man bare kunne stemme på 1, gir litt mer spenning. Ja, men det er så mange o.O Synes du jeg skal endre på det? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Stemte det samme som Lakus, og må si meg enig i resten av posten hans også. Skal man stemme på den beste er en avstemning hvor det er mulig å svare flere svar en litt merkelig måte å gjøre det på i mine øyne. Men - jeg vet ikke hvilken film jeg mener er best av Watchmen og Inglourious Basterds, så da ble de disse to. Jeg måtte slette stemmen min og gjøre det på nytt - jeg glemte District 9! Endret 8. januar 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Men - jeg vet ikke hvilken film jeg mener er best av Watchmen og Inglourious Basterds, så da ble de disse to. Valget er enkelt, du stemmer ikke på noen av dem. Stem Ponyo (evt. UP). Mener også at vi bare burde kunne stemme på en film. Endret 8. januar 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg vet ikke, men hvis dere vil så kan vi godt sette det til at vi bare stemmer en.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Men - jeg vet ikke hvilken film jeg mener er best av Watchmen og Inglourious Basterds, så da ble de disse to. Valget er enkelt, du stemmer ikke på noen av dem. Stem Ponyo (evt. UP). Mener også at vi bare burde kunne stemme på en film. Føler jeg i hvert fall bør gi stemmen til en film jeg faktisk har sett - og mens jeg må ærlig innrømme at jeg ikke bryr meg stort om japansk tegnefilm (jeg har prøvd å se Chihiro og Heksene noen ganger men den faller på steingrunn) så er Up! veldig interessant, jeg får bare aldri samlet meg til å sett den. Jeg vet ikke, men hvis dere vil så kan vi godt sette det til at vi bare stemmer en.. Da bør du i tilfellet nullstille avstemningen også. Endret 8. januar 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Heretic_InnleggNO Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Av filmene som var i listen synes jeg nok District 9 er den beste jeg har sett. Filmen er ikke en typisk science-fiction film, slik som f. eks. Star Trek var. Men den beste filmen jeg har sett fra 2009 er uansett Moon. Synd det ikke var mulig å stemme på den, for historien i den filmen er rimelig forskrudd og ukonvensjonell. Endret 8. januar 2010 av Heretic Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Etter min mening burde man kunne stemme på flere alternativer i en såpass stor avstemning, og heller begrense antall stemmer pr. bruker til én i en eventuell finale. Jeg stemte forsåvidt på Up!, ettersom det er den beste filmen jeg har sett av de som er i avstemningen. Men så skal det sies at jeg så heller lite film i 2009. Endret 8. januar 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Edit: Så Shampoo sin post og det var slik jeg tenkte det først. Og siden dere (Lakus og AltF4) ikke klarer å bestemme seg mellom ulike, så kan vi ha det slik at man bare velger en når vi kommer til en finale.. Endret 8. januar 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hvis din tanke er å ha en egen poll med finale så forandrer det jo saken en del ja Moon må jeg se å få sett, den virker ganske interessant! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Føler jeg i hvert fall bør gi stemmen til en film jeg faktisk har sett Det har du selvfølgelig helt rett i. Jeg har sett nesten alle filmene i pollen, og er av den oppfatning at de som fortjener en plass i finalen er Ponyo, UP, Avatar og District 9, som også var dem jeg stemte på. De er alle i toppsjiktet av sin "sjanger" vil jeg si, og utmerker seg på hvert sitt felt. Edit: Desverre tror jeg Ponyo vil lide av at det nok ikke er like mange som har sett den, eller tar jeg feil der? Endret 8. januar 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg lar avstemningen gå ut i kveld å blir det en finale mellom de tre beste! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Står mellom Avatar og Inglourious Basterds. Jeg aner ikke hvilken av dem som skal få min stemme. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Avatar får min stemme. Nydelig film! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 De fire filmene som er i finalen er så herlige som det går ann, alle sammen, men jeg har ikke lyst til å stemme Avatar av rare grunner jeg ikke forstår selv. Det samme med Inglorious Basterds. Jeg elsket både District 9 og Up!, men hvem likte jeg best? *sigh* Får vel la sci-fi elskeren i meg ta overhånd i dag. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Står mellom Avatar og Inglourious Basterds. Jeg aner ikke hvilken av dem som skal få min stemme. Hvis det er de to det står mellom så ville jeg valgt Avatar. Men mitt dilemma er det samme som Lalands, det står mellom Distrct 9 og UP. De er begge så bra. UP er koselig og visuelt flott, mens District 9 har en svært god historie og noe viktig å formidle. D9 :unsure: UP Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Er ikke Avatar egentlig bare en CGI fest? Ser ikke helt hvordan det alene skal kunne forsvare å være årets film. Litt for moro skyld kan jeg legge inn this... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Er ikke Avatar egentlig bare en CGI fest? Ser ikke helt hvordan det alene skal kunne forsvare å være årets film. Litt for moro skyld kan jeg legge inn this... Har du sett den? Alle sier nemlig det før de ser den.. Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Er ikke Avatar egentlig bare en CGI fest? Ser ikke helt hvordan det alene skal kunne forsvare å være årets film. Litt for moro skyld kan jeg legge inn this... Det er en CGI fest uten like, med enda mer til! Heftig grafikk (inkl. 3D), kule karakterer, en verden som nærmest sprenger av liv, fet teknologi og våpen, supert soundtrack og en historie som er full av velkjente klisjeer! Som en gutt, hvordan kan du seriøst mene at det ikke er råkult? Edit: Stemte forresten på D9 på grunn av at den er etter min mening enda bedre, men Avatar blåste virkelig sveisen av meg! Endret 11. januar 2010 av Error Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå