OHJohansen Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Se hvilke HD-spillere du bør satse på. Les saken her Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Ingen som havner på terningkast 6 nei. Jeg har sittet og ventet litt på en bluray spiller men tror ikke det blir noen av disse. Sitter igrunn og venter på Parasound sin Blu-ray spiller. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Om jeg skulle kjøpe meg en Bluray spiller idag så ville jeg kanskje ventet litt på 3D utgavene som nok kommer på løpende bånd i mnd fremmover. Selv om endel av dem som allerede er i salg idag kan helt sikkert oppgraderes med en software oppgradering slik som fks PS3. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hvorfor ikke ta med PS3 i sammenligningen.. ? Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 En liten feil i teksten, rett før testene begynner: "Under har vi samlet sammen fem tester av Blu-ray-spillere". Lenke til kommentar
Marte_InnleggNO Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 En liten feil i teksten, rett før testene begynner: "Under har vi samlet sammen fem tester av Blu-ray-spillere". Heisann, takk for tipset, det er nå rettet opp. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Savner PS3 i testen, hadde vært interessant å se hvordan den hadde gjort det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg