Gå til innhold

Årets bruker 2009 - Avstemning avsluttet

Gjest Bruker-127711

Årets bruker!  

41 stemmer

1. 1. Hvem mener du er årets beste bruker?

• [url=http://www.innlegg.no/index.php?showuser=102]AltF4[/url]
      27
    • [url=http://www.innlegg.no/index.php?showuser=25]Laland[/url]
      14

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711

Jeg har vært borte i jula, så avstemningen og finalen kom litt senere enn forventet, men uansett, stem på din favoritt! Vi tar en liten vri iår, og går rett fra avstemning til finalen der det bare er de to brukerne med fleste stemmer.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er jo kun snakk om smak og behag for hver bruker, og om Laland skulle vinne så er det fullt fortjent!

For min egen del er det en stor glede og ære bare å bli nominert :)

Og ja, jeg har stemt. Vil ikke si hvem jeg stemte på, men jeg stemte på en mann og jeg stemte ikke på meg selv.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

AltFar4 får stemmen min.

En vanskelig avstemmning som inkluderer to av de koseligste og mest nusselige medlemmene på forumet, pluss at de er saklige.

Det som dog avgjør for meg er hvordan AltFar4 virker å være flinkere til å tørre å ta et parti som kanskje ikke er "populært" i en tråd enn det jeg har sett av Laland, og slikt er noe jeg mener bidrar til et godt forum da man får hørt flere sider av en sak og ikke kun det man vil høre.

Neste år skal jeg dog sørge for at Laland vinner, på èn eller annen måte ;)

Lenke til kommentar

Er fornøyd med at AltF4 er i finalen, for da kan jeg oppriktig stemme på en bruker som fortjener tittelen. Han skriver fine innlegg, er vannvittig koslig og tok kaka når jeg møtte ham på forumtreffet i august. Rett og slett en veldig ålreit kar!

Lenke til kommentar

Takk for det! :)

Det høres sikkert ut som en god gammeldags klisjé, men med tanke på alle brukerne her inne og enkeltes kvaliteter var jeg i det hele spent på om jeg ville bli nominert. Å vinne hele sulamitten er staselige greier, og tittelen bæres med stolthet! Nå må jeg bare passe på å fortsette som før og ikke hvile på laurbærene, en slik tittel fordrer jo en viss mengde av både aktivitet og kvalitet.

Dette året startet for min del veldig rolig, og jeg ble ikke skikkelig aktiv før etter et par måneder, selv om jeg passet på å skaffe meg brukernavnet så fort det ble mulig. Det toppet seg på mange måter på forumtreffet i Oslo i august, hvor jeg ble godt kjent med flere brukere jeg har kontakt med i dag, og jeg har også holdt mitt eget lille treff. Høsten kom med mange gode spill og mer å diskutere før jeg i midten av desember fikk gleden av å bli moderator, og nå har det altså toppet seg på alle mulige måter når jeg blir kåret til årets bruker.

Ellers må jeg jo bare takke for alle gode diskusjoner jeg får ta del i her inne, det er mange gode brukere som bidrar med mye!

Lenke til kommentar

Overbringer mine hjerteligst gratulasjoner til en svært verdig vinner. Gratulerer AltF4, det er du som setter standarden nå kan man vel si. ;)

Nå må jeg bare passe på å fortsette som før og ikke hvile på laurbærene, en slik tittel fordrer jo en viss mengde av både aktivitet og kvalitet.

Som med Obama så venter vi store ting av deg fremover skjønner du. Nå har du noe å leve opp til, ikke det at jeg sammenligner deg med Obama. ^_^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...