Gå til innhold

KOTOR klikker etter noen cutscenes [SPOILERS]

Anbefalte innlegg

Hey, har akkuratt drept Calo Nord og Davek, men etter jeg har gått ombord i romskipet som skal frakte meg ut mens sithene ødelegger den første planeten, så kommer den en haug med cutscenes. PC'en klarer seg gjennom noen cutscenes, så klikker den. Noen ganger så bare går den ut av spillet og noen ganger så kræsjer det helt. Har aldri klart en å komme lengre til cutscenen rett etter jeg har brukt kanonen på romskipet. Har ikke hatt noen problemer med cutscenes i spillet før nå, og det kjører relativt fint på pc'en min, selvom det lagger noen få ganger. Spiller steam versjonen. Noen som vet hva jeg burde gjøre?

Edit: Har en HP Pavillion Dv 7 med Windows Vista, om det hjelper at jeg nevner det.

Endret av lolidude
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppdaterte spillet nå, denne gangen klarte den det helt til jeg så en cutscene av skipet som landet på den andre planeten. Tipper det er da jeg skulle kunne spille igjenn.

Edit:

Tenkte jeg bare skulle prøve å re-innstalere det. Men skjønte ikke så mye av savefilene, er det bare å kopiere de 3 savefil mappene jeg har i saves-mappen? Skjenner den igjenn savesene om jeg re-innstalerer da?

Endret av lolidude
Lenke til kommentar

Spillet kjenner igjen savegamene hvis du bare har samme versjon.

Jeg har alltid hatt slik som du har det. Etter Calo Nord og Davek så kræsjer det av og til, men en gang kom jeg ned til planeten, men gjett hva. Alt var svart. Men jeg bare lagra og reloada så fungerte det helt fint :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8791234978

Vista og KOTOR liker ikke hverandre.

Hvis du kan: Spill det på XP. Hvis ikke finnes det hotfixer der ute på nettet (men siden jeg har en XP-maskin stående har jeg ikke brydd meg om å prøve dem, så jeg vet ikke ikke om de funker)

Lenke til kommentar

Vista og KOTOR liker ikke hverandre.

Hvis du kan: Spill det på XP. Hvis ikke finnes det hotfixer der ute på nettet (men siden jeg har en XP-maskin stående har jeg ikke brydd meg om å prøve dem, så jeg vet ikke ikke om de funker)

KOTOR 1 pleier å funke, men toeren liker virkelig ikke vista..

Lenke til kommentar

Jeg sleit VELDIG med KOTOR1 og Win7, som er stort sett det samme som Vista når det kommer til kompabilitet. Endte opp med å kjøpe det på Steam, for da har jeg noen å kjefte på om det ikke fungerer. Men slapp det, fungerer toppers der.

Men som en over sa, prøv noen av hotfixa som ligger ute, eventuelt lag en virtuell maskin med XP og spill det i den. Er ikke så krevende spill, så en virtuell maskin burde kunne dra det greit.

Cutscenes må du få med deg, ellers ødelegger det hele historien, som er det beste med spillet...!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...