Niqābninja Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg vil oppleve mer, reise mer, bli litt mer naiv, tenke litt mindre, tørre litt mer, ta flere sjanser og rett og slett leve litt mer. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Spise sunnere, leve sunnere, og ellers leve som vanlig. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) #Redusere mengden med kraftutrykk(banning) Hm, den der var fin. Tror jeg fører den opp på min liste, som for tiden befinner seg inni hodet mitt og nå rommer dette nyttårsforsettet pluss muligheter for at jeg kan vurdere og prøve å gjøre franskleksene (prøvde dette i fjor, men jeg tok med bøkene hjem én gang... og gamet) pluss at jeg skal prøve å være litt mer positiv på skolen og kanskje få noe ut av K&H-timene. Endret 3. januar 2010 av Mokko Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Begynne å trene og spise sunnere. Nå 30k i gamerscore Få fire seksere på vitnemålet i VG1 De to første blir nok relativt enkle; den siste kan bli litt verre. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Kombinere de to siste kan være utfordrende om du ikke har en del GS fra før. :o Endret 3. januar 2010 av Lexiboij Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Neida, VG1 blir jo ferdig til sommeren, og da kan jeg game hele sommeren og utover høsten når det sømmer seg. Dessuten, pleier ikke det å komme så mange gode spill i løpet av våren, men i år er et lite unntak. Men, det skal gå, jeg har mer enn nok motivasjon. Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Til gamingen eller skolen? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg tenkte nok på skolen, ja , men har mer enn nok motivasjon til gamingen også! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg har et i hvertfall. Det er så enkelt som å tenke mer på meg selv. Jeg kan være for dumsnill til tider. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Det punktet der er både det enkleste og det vanskeligste å gjennomføre Vaenas. ^_^ Jeg vil oppleve mer, reise mer, bli litt mer naiv, tenke litt mindre, tørre litt mer, ta flere sjanser og rett og slett leve litt mer. Spise sunnere, leve sunnere, og ellers leve som vanlig. De punktene dere listet opp der høres ut som en god plan. Troe jeg skal prøve meg på dem selv, bortsett fra "litt mer naiv" punktet, mer av det kan bli farlig for meg. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Mitt eneste, men fornuftige nyttårsforsett: - Gjøre mer fornuftige ting Lenke til kommentar
Anonymbruker321 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg vil spre ut kampsport-treningen min med en ny stilart i løpet av året. Enten boksing eller muay-thai. Forøvrig vil jeg også prøve å øke treningsdager fra tre til fire dager i uken. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hmmm jeg vil bare spille mer og mer... Foruten det så vet ikke jeg... Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) #Spise litt mindre usunnheter i hverdagen (men i helgen opphører alle spilleregler!). #Trene mer. #Spille mer. #Lese mer (har alltid vært aktiv på den fronten, men i fjor ble det for lite). #Skrive mer for avisa jeg jobber i. #Lære meg 3D-modellering. En uoppnåelig liste i år også, med andre ord (med enkelte unntak). AltF4, du kan flytte inn med meg <3 Glem det, skal han flytte inn hos noen blir det meg. Endret 9. januar 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå