Gå til innhold

Nyttårsforsett!

Laland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

#Redusere mengden med kraftutrykk(banning)

Hm, den der var fin. Tror jeg fører den opp på min liste, som for tiden befinner seg inni hodet mitt og nå rommer dette nyttårsforsettet pluss muligheter for at jeg kan vurdere og prøve å gjøre franskleksene (prøvde dette i fjor, men jeg tok med bøkene hjem én gang... og gamet) pluss at jeg skal prøve å være litt mer positiv på skolen og kanskje få noe ut av K&H-timene.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Neida, VG1 blir jo ferdig til sommeren, og da kan jeg game hele sommeren og utover høsten når det sømmer seg. Dessuten, pleier ikke det å komme så mange gode spill i løpet av våren, men i år er et lite unntak. Men, det skal gå, jeg har mer enn nok motivasjon.

Lenke til kommentar

Det punktet der er både det enkleste og det vanskeligste å gjennomføre Vaenas. ^_^

Jeg vil oppleve mer, reise mer, bli litt mer naiv, tenke litt mindre, tørre litt mer, ta flere sjanser og rett og slett leve litt mer.

Spise sunnere, leve sunnere, og ellers leve som vanlig.

De punktene dere listet opp der høres ut som en god plan. Troe jeg skal prøve meg på dem selv, bortsett fra "litt mer naiv" punktet, mer av det kan bli farlig for meg. ;)

Lenke til kommentar

#Spise litt mindre usunnheter i hverdagen (men i helgen opphører alle spilleregler!).

#Trene mer.

#Spille mer.

#Lese mer (har alltid vært aktiv på den fronten, men i fjor ble det for lite).

#Skrive mer for avisa jeg jobber i.

#Lære meg 3D-modellering.

En uoppnåelig liste i år også, med andre ord (med enkelte unntak).

AltF4, du kan flytte inn med meg <3

Glem det, skal han flytte inn hos noen blir det meg.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...