Lexiboij Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Hei, jeg la merke til noe som jeg mener må være en feil. Når jeg trykker på "Svar" så kommer sitatet uten noen spesielle problemer, men det har seg slik at det er tekst over som ser ut til å være ekskludert fra quoten. Kan godt være at det skal være slik, men det ser så feil ut... eksempel på dette: http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=10606&pid=258874&st=140entry258874 (to innlegg på rad med dette problemet. Endret 31. desember 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Dette kommer vel av at noen har vært uheldig og fjernet sluttaggen til quotene over og så har andre sitert innlegget på nytt. Hvis du legger til 3x så burde det ordne seg. Siteringen var forøvrig unødvendig lang så jeg tok meg friheten og fikset det. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 Ok, greit å vite at det ikke er noen feil. I ettertid så jeg at det ikke var noe slikt i andre quotes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg