Simolini :-- Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) ----- http://www.supremacy1914.com/ ----- Supremacy 1914 er et nettspill med likheter til Hearts of Iron, bare dummet ned noen hakk. I spillet kontrollerer du ett land, i omganger med opptil 30 andre spillere. Viktige faktorer i spillet er diplomatikk, økonomi, spionasje, og krigføring. En omgang kan vare fra 4-8 uker, det er et ganske sakte spill, så du trenger ikke sitte på PC'en hele tiden. Eksempel; du er omgitt av andre land som et land i Europa, la oss si Østerrike, da er det smart å få noen allierte blant disse for å sikre din posisjon i omgangen. Viktige ting i krigføring er å bygge festninger i strategiske posisjoner, få artilleri, krigsskip, jernbanekanoner og stridsvogner. Artilleri kan vise seg å vinne en krig for deg ved å bombardere fienden, det samme kan krigsskip og jernbanekanoner. Hvis du vil ha tak i meg på spillet er navnet mitt Scartoe. Skjermbilder: Det generelle strategiske kartet Spionasje seksjonen Her tar du vare på økonomien, ved å regulere på ditt folk's daglige forbruk. Endret 31. desember 2009 av Scartoe Lenke til kommentar
Simolini :-- Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 *Bump* Ingen som er interesserte? :/ Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Har prøvd det litt før, var litt for komplisert for meg. En venn av meg spiller det en del tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå