Gå til innhold

Darksiders (Diskusjonstråd)

Anbefalte innlegg

Kjøpte dette i går og spillte ett par timer. Virker veldig lovende, men pokker så vanskelig til tider, selv på Normal. Må anntakelig jobbe mer med å bruke dodge funksjonen for å unngå å få så mye deng :)

Endret av Ralzar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg skulle til og gå ned til tiamath igår,men tenkte at jeg skulle dröye til idag. jeg fant ikke han demonen som dere nevner tidligere,han som tåler mye dmg. Jeg lette i alle kroker og caves,fant bare en artifact der.

Men så langt synes jeg spillet er stilig. Veldig realistiske komboer og stilig stemning. Fett enviroment.Digger hele armageddon scenarioet. Synes han som voicer war er helt rå stemme.. skal fortsette når jeg kommer hjem idag

Lenke til kommentar

jeg skulle til og gå ned til tiamath igår,men tenkte at jeg skulle dröye til idag. jeg fant ikke han demonen som dere nevner tidligere,han som tåler mye dmg. Jeg lette i alle kroker og caves,fant bare en artifact der.

du trenger en gadget du får i tredje dungeonen tror jeg det var for å komme deg til den hulen. Tiamath er første bossen så du har ikke mulighet til å komme deg over til der jeg nevnte.

Lenke til kommentar

Kjøpte dette i går og spillte ett par timer. Virker veldig lovende, men pokker så vanskelig til tider, selv på Normal. Må anntakelig jobbe mer med å bruke dodge funksjonen for å unngå å få så mye deng :)

Jeg og slet i begynnelsen på normal, men det ble lettere og lettere utover i spillet for meg selv om fiendene blir større og sterkere. Oppgraderte damage på sverdet og noen comboer. Scythen er ikke nødvendig å kjøpe med mindre du vil ha achivement eller thophie. Brukte den 3 ganger tror jeg, men sverdet er så mye bedre. Så er det alltid greit å kjøpe noen helse-greier (husker ikke navnet) som fyller opp alt livet når du bruker den. Bare husk å equippe den :)

Lenke til kommentar

hvor er den tredje dungeon enn da?

etter de to første og før den fjerde! /facepalm

morsom vettu. Er inne i cathedralen nå. Må bare over et have med lava som jeg ikke har peiling på åssn jeg kommer over.

Går ikke ann å skippe noen dungeon siden du trenger som regel gadget fra dungeon 1 for å komme deg til 2, og fra 2 til 3 osv.

Lenke til kommentar

noen andre som sliter litt med at darksiders ikke lyder kontrollen? Litt delay eller at det ikke skjer noe i det hele tatt?

Jeg er rimelig sikker på at jeg vet hva du refererer til. Jeg tror ikke det er en bug/feil, men at de har designet kontrollene så det føles ut som at WAR er like tung som han ser ut. Jeg merker det klart mest på hoppe-funksjonen. Har hatt ett par tilfeller av å løpe mot en kant, trykke hopp og så falle rett ned i lava/avgrunnen, som har gitt meg en del irritasjon når jeg sitter der å sier "Hva i helv…?!"

Edit: Hoppe funksjonen har også en tendens til å ikke slå inn hvis War driver med noe annet. Har lagt merke til det med de flaggermusene man kan hoppe opp og gjøre insta-kill på. Noen ganger er de så nærme at jeg tror jeg kan gå rett til insta-kill, men så er de litt for høyt oppe så War bare står og griper etter ingenting, så jeg trykker jump->use for å forsøke på nytt, men siden War da fortsatt driver med den forrige gripe-animasjonen hopper han ikke, men går rett i gang med gripe-animasjonen en gang til.

Endret av Ralzar
Lenke til kommentar

Jeg ble ferdig med darksiders igår jeg. Synes det er utrolig fett spill,men kanskje litt for mye puzzles. Spesielt i dark throne.

utrolig bra historie og gameplay.Fikk tak i all abbysall armor piecene.Han ser så badass ut med den armorn.

Må være enig jeg også,epic slutt.Håper de lager den sequelen slik vi får sett mer the 4horseman og samael som hintes til.

Jeg også titta på youtube på darksidephil og så at jumpen på xboxen var deleyed,han klaga på det hele tiden når det skjedde. Jeg som har ps3 har ikke merka noe til dette.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Begynt å spille igjen nu, hadde en liten pause mens jeg drev på med Mass Effect 2.

Spillet er ufattelig tøft, mye puzzles, liker det, selv om fightinga fra tid til annen virker litt repretiv. Hvor mange timer brukte folk her inne? på hvilke vanskelighets grader osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...