Narishma Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) hadde/har ett lite problem, men er nærmere slutten så spoiler igjen! etter jeg har drept 4 chosen. er i black tower, driver å figther de stygge robotene for å power up noe skit, men finder faen ikke noen bra måte å dodge angrepene dems, blir du truffet en gang av roundabout driten, så blir du truffet en gang til pga du er litt stunned eller noe når du lander. når jeg prøver å lokke roboten til å slå rett ned så jeg kan ta min tid til å hoppe opp på skallen og fucke ham opp så blir jeg alltid truffet, prøvd å dodge til siden og bakover men kommer faenmeg alrdi langt nok vekk og blir truffet allikevel. Noen tips? er på den tredje, de to første hadde jeg fullt liv når jeg begynte på så tok bare beating og greide meg, har bare halvt liv nå på tredje og faenskapen bare knerter meg. seff første forsøk etter jeg skrev dette fikset jeg problemet mitt! løsning: løsningen var enkel, de er jo faens trege, bare å løpe vekk når dem tar posisjonen for å hamre ned /facepalm Endret 9. januar 2010 av Chronilus Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Tok akkurat knekken på bossen Stygian. Var overraskende enkel. Bare red rundt på hesten og skjøt med pistolen. Tok ikke lange tiden før den var død. De andre bossene har også vært overraskende enkle. Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Spilt det i snart 8 timer og jeg må si meg mektig imponert. Falt rett i smak Selvom de har lånt litt her og der fra andre spill. Fin vanskelighetsgrad og god blanding av action og puzzle. Vært et par ganger der jeg endelig har drept en harding av et monster og tenker ahhh phew var close, så snur jeg meg og ser 2 til av samme type storme mot meg! (spiller på apocalyptic) Føles godt når de begge to braker mot bakken et par loads senere Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Denne tittelen kom som lyn fra klar himmel på meg og jeg må si jeg ble nysgjerrig, i hvert fall nå som jeg ser mange her anbefaler det. Etter å ha sett denne filmen med ca. en halvtimes gameplay må jeg si jeg syns det ser litt stivt ut. Er det slik det oppleves også? Liksom som om sverdet til War er litt for tungt og fiendene er litt for trege. Elsker lyden i hornet! Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Denne tittelen kom som lyn fra klar himmel på meg og jeg må si jeg ble nysgjerrig, i hvert fall nå som jeg ser mange her anbefaler det. Etter å ha sett denne filmen med ca. en halvtimes gameplay må jeg si jeg syns det ser litt stivt ut. Er det slik det oppleves også? Liksom som om sverdet til War er litt for tungt og fiendene er litt for trege. Elsker lyden i hornet! De valgte en dum del av spillet å vise en quick look for å si det slik. Og jeg er enig med de i quicklooken at de kunne greid seg uten "challenge" oppdraget der. Hadde de f.eks vist første "castle" som kommer så og si rett etter det de spiller i quicklooken så hadde det gitt et langt bedre bilde av hva spillet går ut på. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Er det noen måte å få vekk de svarte kantene oppe og nede på skjermen? Jeg har xboxen på widescreen og 1920x1080. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Sikker på at ikke TVén din er stilt inn på noe rart? .. og at du ikke holder inne LT hele tiden Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Sikker på at ikke TVén din er stilt inn på noe rart? .. og at du ikke holder inne LT hele tiden Jeg bare stilte ned til 720p og så opp igjen til 1080p og så var det full skjerm. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Voldsomt så vanskelig disse protal-greiene var da. Sliter med den siste beamen. Har bare såvidt kommet meg opp i rommet, men der er noen piggete greier som går opp og ned med en portal på andre siden og en i rommet jeg er i. Men finner ikke ut hva jeg skal Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Voldsomt så vanskelig disse protal-greiene var da. Sliter med den siste beamen. Har bare såvidt kommet meg opp i rommet, men der er noen piggete greier som går opp og ned med en portal på andre siden og en i rommet jeg er i. Men finner ikke ut hva jeg skal svar: gå bort til "piggene" vent til du ser en portal spot på piggene, skyt, gå bort til portal spot i rommet du er i, skyt på den, vent til du ser en portal spot igjennom portalen du har lagd, lag en supercharged portal gjennom den du ser på, så må du gå igjennom når du ser at det er klar bane fremover, du vet du har riktig hvis du ser ett rom som ikke du selv er i. husk å supercharge begge portaler, faller bare rett ned hvis du ikke gjør det. har ikke brydd meg med å finne ut hvilken portal som må være charged hvis du bare charger den ene portalen og skal ut i en fart! Fullført spillet nå, likte siste biten av slutt klippet *I will not be alone* og så ser man tre "kometer" til falle ned fra himmelen med de andre horsemen folka, made my day Lite tips før man går til siste bossen, skaff deg fullt liv før du tar ham! du får ikke noen health chest eller noe i den duren på vei til ham <_< jeg hadde flaks og hadde en undying crystal equipped fullt liv og wrath etter en tidlig død! Endret 11. januar 2010 av Chronilus Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Takker Chronilus Fikk det til. Har også tatt Straga nå. Edit: Der var det rundet. Fantastisk spill rett og slett! Endret 11. januar 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hvor langt er dette spillet i gjennomsnitt? Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) tror jeg brukte ca 12-15 timer på easy(mer intresert i historien enn å dø hele tiden på apocalyptic ) nå samlet ikke jeg alt av collectables(spellcheck?) da. Er vist en armor upgrade du kan samle sammen, abbysal armor heter den, har ikke brydd meg med å samle sammen den blant annet. sikkert kjekk å ha hvis man spiller på hard. Kom på noe litt artig, noen andre som har møtt på den demon human fyren som slåss med flosshat og en "walking stick" og en nifty engelsk accent. snublet over ham ved en tilfeldig het når jeg snopet rundt i tidligere dungeons. Fightet mot ham og han tåler mye! fikk ikke drept ham siden han forsvant inn i flosshatten hans etter jeg hadde dengt ham litt Tror du må møte ham flere ganger rundt omkring i verdenen. Aner ikke hva du får hvis du greier å drepe ham. Så på invisible walls på gametrailers.com at hvis du bruker chaos form mot ham så stikker han mens han sier "That's cheating" eller noe i den duren Endret 11. januar 2010 av Chronilus Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg brukte ca 15 timer på normal. Fant ikke alle oppgraderingene til armoren og heller ikke alle liv-oppgraderingene. Chronilus: Har aldri truffet på ham. Aner ikke hvem det er. Men ble litt nysjerrig nå. Det er sikkert en del hemmeligheter rundt omkring enda, for når jeg har rundet det har jeg enda 4 secret achivements igjen som jeg ikke aner hva er. Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg brukte ca 15 timer på normal. Fant ikke alle oppgraderingene til armoren og heller ikke alle liv-oppgraderingene. Chronilus: Har aldri truffet på ham. Aner ikke hvem det er. Men ble litt nysjerrig nå. Det er sikkert en del hemmeligheter rundt omkring enda, for når jeg har rundet det har jeg enda 4 secret achivements igjen som jeg ikke aner hva er. Vel, jeg fant ham utenfor det første dungeon, når du ser på "kirken" så har du han vulgrim til høyre og på venstre side så er det en sånn "hookshoot" vei over, en kiste der med sjeler og en liten hule, jeg gikk inn i hulen og vips så var han der. som sagt, han forsvant etter litt figthing, men er ganske sikker på at du må bare dra rundt å leite etter ham etter dette. Videoen i Invisible Walls viste ham i Drowned Pass så godt mulig han er der et sted neste. Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Dette spillet er det råeste eg har spilt! Er strålenes fornøyd! Vett dere hvodan eg får meg mer wrath barer? eg har bare 2 skulle gjerne hatt noen til! Hva prioritere dere å kjøpe hos han demonen? Har kjøpt jåen og noen triks til sverd og jå, men er usikker på hva eg skal bruke "pengene" sjelene på! Har dere noen tips og triks? Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) selv brukte jeg aldri ljå eller den andre i combat, sverdet er bare så mye bedre. og mer wrath barer får du etterhvert, bare husk å undersøke hvert rom du er i for kister osv. og angående hva du burde kjøpe av ting fra Vulgrim så ville jeg anbefale å kjøpe sverd komboene. brukte selv for det meste tre komboer, den hvor du locker på target, går bakover for å så trykke på X(demons edge? gidder ikke å starte opp spillet for å sjekke ), gjør bra dmg og sender fienden opp i lufta som regel, for å så hoppe opp, slå en eller to ganger og så holde X inne for den spinsaw comboen eller hva den nå heter. gjorde feilen med å kjøpe upgrades til noen av de ekstra gadgetsa du får i dungeon også, det var jo bare drit og bortkastet souls, ingen av gadgetsa du får gjør i nærheten av like mye skade som sverdet gjør, og eneste stedene du virkelig trengte dem var som regel på den bossen du var på vei til når du fikk gadgeten. jeg fant ut at, hvertfall på easy, at ett "supercharge" Crossblade(som tar ca 2 sek og lade opp, for å så kaste på fienden, blir på fienden i ca 3-4 sek og så flyr tilbake) på en demon gjorde ca like mye skade som ett eller to normale slag fra sverdet maks når jeg kan få til to kombo moves som gjøre mye mer dmg enn vanlige hits på samme tiden. Virket bare så poengløst å bruke den i combat. Endret 11. januar 2010 av Chronilus Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Runna det nettopp, vil ha mer! :,< Brukte 20 timer totalt, apocalyptic, alle chests og artifacts. (865 GS av 1000) Får å summere det enkelt og greit, var et fantastisk spill. Håper å lese en anmeldelse på gamer.no snart. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Runna det nettopp, vil ha mer! :,< Brukte 20 timer totalt, apocalyptic, alle chests og artifacts. (865 GS av 1000) Får å summere det enkelt og greit, var et fantastisk spill. Håper å lese en anmeldelse på gamer.no snart. Du gamer for hardt Zoq . Bra du er ferdig da så jeg kan låne det av deg . Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Ferdig med stygian nå, brukt 8 timer. Fått tak i alt som jeg har mulighet til nå. Så vidt jeg legger merke til da. Endret 12. januar 2010 av Vaenas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå