Gå til innhold

Darksiders (Diskusjonstråd)

Anbefalte innlegg

Knurr. Kan se ut som om jeg må gå til innkjøp av dette i morgen. Jeg som har så mye annet jeg burde gjøre ferdig først :(

Alle spill skal selvsagt spilles gjennom på høyeste mulige vanskelighetsgrad på første forsøk, med mindre de er av den notorisk vanskelige typen (Ninja Gaiden). Tsk tsk!

Er det du som skal anmelde Darksiders?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kommet til Tiamat...begynte å slite litt med hun faktisk :p Så tar en pause for å roe ned nervene.

Har akkurat kommet der selv og skal ta den nå. For et FANTASTISK spill. Den dungeoen var jo helt utrolig. Akkurat som Zelda. Utrolig godt designet dungeon. Spillet får 10/10 fra meg foreløpig! Gleder meg til anmeldesen til gamer kommer.

Edit: Der var den klart. Ikke så vanskelig egentlig. Gikk på tredje forsøk.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

For et FANTASTISK spill. Den dungeoen var jo helt utrolig. Akkurat som Zelda. Utrolig godt designet dungeon. Spillet får 10/10 fra meg foreløpig!

Var akkurat det jeg også tenkte, den beste dungeon hittil. ;)

Jeg begynte ikke å tenke på at det var en "zelda-dungeon" før et stykke uti den hehe. Fantastisk spill, er virkelig noe helt for seg selv med denne sammensmeltingen av subsjangre.

Lenke til kommentar

Da var min og War's eventyr over for denne gang. Må si at slutten ga meg litt gåsehud siden jeg er litt glad i sånt :D Definitivt værdt pengene sine!

He, du må ha spillt mye siden du allerede har rundet det. Vi fikk det samme dag, men jeg er bare akkurat ferdig med den andre dungeonen. Spillt i snart 7 timer. Blir nok å ta en dungeon eller to imorgen. Orker ikke mer spilling ikveld.

Det som jeg derimot synes er veldig trist for dette spillet er at det har fått altfor lite medieomtale. Det kunne sikkert solgt mye mer hadde folk visst at det kom og da kunne utviklerne tjent enda mer for å gi oss Darksiders 2. Nå vet ikke jeg hvordan det ender og om de hinter om Darksiders 2 da, men jeg vil uansett ha en toer for dette spillet er fantastisk!

Lenke til kommentar

Da var min og War's eventyr over for denne gang. Må si at slutten ga meg litt gåsehud siden jeg er litt glad i sånt :D Definitivt værdt pengene sine!

He, du må ha spillt mye siden du allerede har rundet det. Vi fikk det samme dag, men jeg er bare akkurat ferdig med den andre dungeonen. Spillt i snart 7 timer. Blir nok å ta en dungeon eller to imorgen. Orker ikke mer spilling ikveld.

Det som jeg derimot synes er veldig trist for dette spillet er at det har fått altfor lite medieomtale. Det kunne sikkert solgt mye mer hadde folk visst at det kom og da kunne utviklerne tjent enda mer for å gi oss Darksiders 2. Nå vet ikke jeg hvordan det ender og om de hinter om Darksiders 2 da, men jeg vil uansett ha en toer for dette spillet er fantastisk!

Jeg har spilt en god del ja, haha.

Jeg håper Spoiler tags funker, hehe.

Det hinter definitivt om en 2er! :D

Endret av xxTJxx
Lenke til kommentar

har ett spørsmål som er litt ut i spillet så legger det i spoiler!

Har drept de to første Chosen og er på vei til stygian, etter jeg har kommet meg igjennom ørkenen på starten så kom jeg til ett rom med hel haug med sånne monstre som henger i taket som ikke går ann å drepe. fant også en boks som var i en vegg med is som jeg knuste, det var jo forsåvidt enkelt å skjønne at jeg måtte få den boksen over til rommet som var voktet av to av disse monstrene som var så og si umulig å treffe med pistol eller crossblade. Spørsmålet mitt er, hvordan i helvete er det meningen at du skal få den boksen ned på bakken?(den var på en platform) jeg prøvde å få det monsteret(ett monster over platform) til å løfte den, den gjorde det men skjedde ikke stort mer, prøvde en hel haug med andre ting men ingenting funket, så jeg gikk bort til inngangen og tok fram pistolen og greide å finne en merkelig vinkel hvor jeg traff den ene og løp raskt igjennom, trykka på chrono greia, tok en bombe og kastet den på greia du skulle eksplodere og slaktet noen "pigeons". Lurte på om noen faktisk greide å få boksen ned og hvordan?

spillet har vært enormt moro for meg, genial kryssning av zelda dungeons og puzzles med god of war style figthing :D

Kjente straks igjen Bomerang(hakke peil hvordan det staves), hookshot og bow versjonene i Darksiders :D

Lenke til kommentar

Har drept de to første Chosen og er på vei til stygian, etter jeg har kommet meg igjennom ørkenen på starten så kom jeg til ett rom med hel haug med sånne monstre som henger i taket som ikke går ann å drepe. fant også en boks som var i en vegg med is som jeg knuste, det var jo forsåvidt enkelt å skjønne at jeg måtte få den boksen over til rommet som var voktet av to av disse monstrene som var så og si umulig å treffe med pistol eller crossblade. Spørsmålet mitt er, hvordan i helvete er det meningen at du skal få den boksen ned på bakken?(den var på en platform) jeg prøvde å få det monsteret(ett monster over platform) til å løfte den, den gjorde det men skjedde ikke stort mer, prøvde en hel haug med andre ting men ingenting funket, så jeg gikk bort til inngangen og tok fram pistolen og greide å finne en merkelig vinkel hvor jeg traff den ene og løp raskt igjennom, trykka på chrono greia, tok en bombe og kastet den på greia du skulle eksplodere og slaktet noen "pigeons". Lurte på om noen faktisk greide å få boksen ned og hvordan?

spillet har vært enormt moro for meg, genial kryssning av zelda dungeons og puzzles med god of war style figthing :D

Kjente straks igjen Bomerang(hakke peil hvordan det staves), hookshot og bow versjonene i Darksiders :D

Hadde problemer her selv, men fant det ut etterhvert.

Du skal ikke ta boksen ned, men sette den under det ene monsteret i taket og henge fast på den når den blir løftet opp, da skal du hoppe og bruke shadow flight for og komme bort til en av de chronospherene også løpe inn i det rommet hvor du finner bombene.

Lenke til kommentar

Hadde problemer her selv, men fant det ut etterhvert.

Du skal ikke ta boksen ned, men sette den under det ene monsteret i taket og henge fast på den når den blir løftet opp, da skal du hoppe og bruke shadow flight for og komme bort til en av de chronospherene også løpe inn i det rommet hvor du finner bombene.

ah, ok, skulle kanskje prøvd å holde B knappen inne, jaja, funket på min måte og :D

Lenke til kommentar

Jeg har spilt en god del ja, haha.

Jeg håper Spoiler tags funker, hehe.

Det hinter definitivt om en 2er! :D

Jeg våget meg å klikke på spoileren og var fornøyd med det som stod der :)

Lenke til kommentar

Veldig fornøyd hittil. Før jeg kjøpte det var jeg redd for at utviklerne hadde kuttet i svingene ved å gå for den stilen i utseende de gjorde, da mange som bruker den samme stilen gjerne gjør det med lavoppløselige teksturer, men her passet det som hånd i hanske. Spillet ser ikke ut som Uncharted, men det er mer enn pent nok og brukes, ser og føles skikkelig stilig.

Har ikke spilt mer enn i en time/halvannen, men jeg liker alt jeg har sett hittil og gleder meg til å fortsette. Det er visst ikke før nå det starter for alvor ifølge forumistene rundt omkring på nettet.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...